Alulbecsülte a keresletet a General Motors, és most tékozló gyermekét bünteti: olyan hatalmas a kereslet a Chevrolet Bolt villanyautó iránt, hogy egész egyszerűen nem tudnak elegendő fődarabot nélkülözni az autó európai megfelelőjének, az Opel Ampera-e villanyautónak a gyártásához. A 2400 németországi Opel-kereskedés közül mindössze 44-ben láttak már a kompakt presztízsmodellből, de a magánvásárlók itt is hoppon maradtak: a cég először a flottás ügyfeleket elégíti ki.

Opel-Ampera-e-303303

Állítólag jócskán benne fogunk már járni 2018-ban, amikor az Opel-verzió értékelhető mennyiségben megérkezhet Európába. Akkor is elsőbbséget fog azonban élvezni Norvégia, amelyet a hatalmas villanyautó-piac miatt kiemelten kezel a gyártó.

Úgy tűnik, megismétlődik majd a Trabant története, viccel az Automobilwoche: elképzelhető, hogy az első pár száz autónál sem a színt, sem a felszereltséget nem határozhatja meg az autós – eszi, nem eszi, úgysem kap mást.

A digitális műszeregységgel és a tízcolos érintőképernyővel szupermodern hatású a műszarfal, s bár eredetileg a Chevrolet Bolt számára készült, nem Opel-idegen a formavilága. Az anyagok viszont egyszerűek