A Mercedes-AMG GT3 Edition 50 matt szürke fényezését fekete matricacsíkok bolondítják meg, az ajtókon és a motorházfedélen „50 years AMG” felirat emlékeztet az alkalomra.
A biztonsági öveken is visszaköszön a felirat. Ez a beltér egyetlen ünnepi momentuma, hiszen minden más szigorúan funkcionális: szénszálas ülésváz, bukókeret, versenykormány és –kapcsolók emlékeztetnek arra, hogy itt bizony egy alapvetően motorsportra született cégről van szó.
A karosszéria aerodinamikai kiegészítői (új lökhárítók, módosított hátsó kötény, szellőzőrostélyok az első kerékdobon, hatalmas hátsó diffúzor és szárny) nyomán azt gondolhatnánk, a hajtásláncba is belenyúltak, ám az elvileg nem változott – mármint hogy a versenyautóhoz képest, hiszen annak váltóművét kapta meg az autó, amiről nehéz eldönteni, hogy hova is szánták, közútra vagy versenypályára.
A valóság alighanem az, hogy egyikre sem: az ünnepi GT3 öt példánya tehetős gyűjtők garázsában landol majd, és csak remélhetjük, hogy nem térdíszként élik le életüket, hanem legalább időnként megkergetik őket egy magánpályán.