Összesen ötszáz példány készül abból a különleges 911 Turbóból, amely minden téren felülmúlja mezei rokonát. A Porsche 911 Turbo S Exclusive Series teljesítményét 607 lóerőre növelték – ez 27-tel több, mint az alap Turbo S modellé. A többi adat nem változott: a nyomatéki csúcs 750 Nm a 2250-4000/perc tartományban, az autó 2,9 mp alatt gyorsul 100-ra, míg kétszázig 9,6 másodpercbe telik eljutni, a végsebesség is maradt 330 km/óra.
Az autót nem nehéz felismerni fekete 20 colos, központi anyás keréktárcsáiról, lézeres eljárással kivitelezett aranysárga metál fényezéséről (egyéb árnyalatok is választhatók), a karbon-kerámia fékrendszer fekete-aranysárga féknyergeiről. A motorházfedél, a tető, az oldalsó kötények szénszálas kompozitból készültek, a tetőn és a gépházfedélen két szénszálas sáv fut át.
Nézd meg a típus gyártásáról készített dokumentumfilmet!
Hátul a hatalmas szárny alatt új a kötény, szénszálból készül a légbeömlő, míg a rozsdamentes acél kipufogóvégcsöveket feketére festették. A kerékdobon elhelyezett Porsche Exclusive Manufaktur plakettek a kézi gyártásra utalnak. Alapfelszerelés a PASM aktív felfüggesztés és a Sport Chrono csomag.
A beltérben 18 irányban állítható, két réteg bőrbe vont ülések, szénszálas burkolatok és küszöbpanel, valamint sorszámozott plakett emlékeztet az exkluzivitásra. Apropó, exkluzivitás: most először autójuk kivitelében választhatnak magunknak egyedi kronográfot a vásárlók; a titánvázas karórából ugyanúgy 500 darab készül, mint az autóból; a szénszálas óralapot az autó fényezésénél használt festékkel színezik meg.
Ha ez nem elég, négyrészes bőröndszettet is kínálnak az autóhoz; ez szintén csak a limitált széria vásárlói számára elérhető.
A sorozat németországi nettó belépő ára 260 ezer euró; a karóra 10 ezernél indul, a táskakészlet 5500 euró.