Az tény, hogy jól néz ki és igényes a Wolf-tuning, de azt jó lenne tisztába tenni, hogy pontosan milyen japán modellekre, és melyik 4-es Golfra gondol az eladó, amikor azt írja, hogy ezekhez képest az autó egy WRC és sokkal megbízhatóbb is.

„Ez a típus veri a japán típusokat megbízhatóságban, minőségben és vezetési élményben, egy 4-es golfhoz képest ez egy wrc, ezért hatalmas rajongótábora van, ami azt eredményezi, hogy a képen látható Wolf concept optika-szett mind a mai napig kapható, így könnyen ellenőrizhető, hogy az optika teljes értéke 2000 euró, persze fényezetlen formában! 115 lóerő, de lassan ideje volna a turbódízelekre valami más mértékegységet kitalálni, mert ez sokkal jobb érzés, mint 115 benzinló.

Eladó használt Ford Focus, ami veri a japánokat és a Golfokhoz képest WRC 1

A 173 lovas Focus ST csak 196 Nm-t ad le, ez 250 Nm-t! A remus kipufogó elrejti, hogy ez az autó dízel, és ezt belülről sem lehet megmondani, hála a Tdci-Duratorq motor ideiglenes túlnyomaték-technológiájának. Mindamellett ha akarom, 6, 9 literrel is eljár, persze nem télen. Az autó teljesen fitt állapotban van, nemsoká bejáródik, jelenleg 121 811 km van benne. Az utolsó előtti képen látható, és a kocsihoz jár a vezetett szervízkönyve is, a szervíz számlái, az eredeti tulajdonos neve, címe, a szervíz neve, címe. 2018 augusztusig műszakis, friss ékszíj.

Eladó használt Ford Focus, ami veri a japánokat és a Golfokhoz képest WRC 2

A színkódja is fent van az ajtón, úgyhogy bármikor újrakeverhető ez a szín, amilyet én még nem láttam ezen kívűl másik Focuson, ez egy teljesen egyedi, teljesen gyári autó, mivel a Wolf a Ford hivatalos tuningcége. Soha nem adnám el, ha abban az országban, ahová készülök kimenni dolgozni, nem pont az ellenkező oldalon lenne a kormány, és nem pont az ellenkező oldalon vezetnének! Sajna sem a színét, sem a valódi sziluettjét nem adja vissza a fotó. Csere nem érdekel, csak egyösszegű készpénz!”

Ne feledjük, hogy egy 116 lóerős, dízel Ford Focusrol beszélünk, ami nyomaték ide vagy oda, nehezen versenyezhetne egy 180 lóerős GTI-vel, az R32-esről nem is beszélve. De japán modellekből is akad bőven, ami sokkal megbízhatóbb, mint a 2003-as Focus, például a hasonló évjáratú Corolla. Félreértés ne essen, nincs ezzel az autóval ez égvilágon semmi gond, csak tudjuk a helyén kezelni, vagy fogalmazzunk pontosabban.

Forrás