A leghosszabb ideig tartó dugót Kína adta az emberiségnek. Voltak autósok akik 11 napig vesztegeltek a több, mint 100 km hosszan állt a kocsisorban.
A dugót nem a rossz időjárás és nem is a Balatonra igyekvő forgalom okozta, hanem éppen az út építéséhez szükséges anyagokat szállító teherautók, akiknek sikerült 3 km/órás átlagsebességgel haladniuk, majd szép lassan a lehajtókat is blokkolniuk, így a menekülési útvonalakat is sikeresen elzárták, mintha csak szándékosan szerették volna kelepcébe csalni az autókban rekedt több tízezer embert. A dugó durván beállt a kezdeti 3km/órás tempó 3km/nap tempóra csökkent később.
A leghosszabb ideig tartó dugót Kína adta az emberiségnek. Voltak autósok akik 11 napig vesztegeltek a több, mint 100 km hosszan állt a kocsisorban.
A dugót nem a rossz időjárás és nem is a Balatonra igyekvő forgalom okozta, hanem éppen az út építéséhez szükséges anyagokat szállító teherautók, akiknek sikerült 3 km/órás átlagsebességgel haladniuk, majd szép lassan a lehajtókat is blokkolniuk, így a menekülési útvonalakat is sikeresen elzárták, mintha csak szándékosan szerették volna kelepcébe csalni az autókban rekedt több tízezer embert. A dugó durván beállt a kezdeti 3km/órás tempó 3km/nap tempóra csökkent később.
Fotó megosztása:
Hihetetlen drága fényezés - A Porsche 918 Sypder speciális, Liquid Metal elnevezésű fényezéséért akár 15 millió forintnak megfelelő eurót is elkérhetnek. Ennyi pénzből például egy Porsche 911 (997) Carrerát is hazaguríthatunk, akár magyar rendszámosat is.
Hihetetlen drága fényezés - A Porsche 918 Sypder speciális, Liquid Metal elnevezésű fényezéséért akár 15 millió forintnak megfelelő eurót is elkérhetnek. Ennyi pénzből például egy Porsche 911 (997) Carrerát is hazaguríthatunk, akár magyar rendszámosat is.
Fotó megosztása:
A legdrágább kocsi ami kalapács alá került egy Ferrari 250 GTO. Az 1962-es gépért 38 115 000 dollárt adtak (9,26 milliárd Ft). A legendás olasz hegyi versenyeken remekelt, és 49 évig volt egy család tulajdonában.
A Bonhamsnél árverezett Ferrari érte el az aukciókon autóért valaha kifizetett legnagyobb összeget. A korábbi csúcstartó Juan Manuel Fangio és Karl Kling nagydíjgyőztes W196-os Mercedes-Benz Ezüst nyila 29,5 millió dolláros árral.
A legdrágább kocsi ami kalapács alá került egy Ferrari 250 GTO. Az 1962-es gépért 38 115 000 dollárt adtak (9,26 milliárd Ft). A legendás olasz hegyi versenyeken remekelt, és 49 évig volt egy család tulajdonában.
A Bonhamsnél árverezett Ferrari érte el az aukciókon autóért valaha kifizetett legnagyobb összeget. A korábbi csúcstartó Juan Manuel Fangio és Karl Kling nagydíjgyőztes W196-os Mercedes-Benz Ezüst nyila 29,5 millió dolláros árral.
Fotó megosztása:
A legtakarékosabb - Honda Insight I, 3,74 l/100 km. Az első generáció páratlanul takarékos, ám csak kétszemélyes. Aki nem egymaga jár, annak jobb választás a Jazzre épülő második széria, amely ötüléses és 5,45 l/100km átlagával még mindig nem üt lyukat a családi költségvetésbe
A legtakarékosabb - Honda Insight I, 3,74 l/100 km. Az első generáció páratlanul takarékos, ám csak kétszemélyes. Aki nem egymaga jár, annak jobb választás a Jazzre épülő második széria, amely ötüléses és 5,45 l/100km átlagával még mindig nem üt lyukat a családi költségvetésbe
Fotó megosztása:
A legdrágábban mozgásba hozott, kerekeken guruló jármű az Apollo program során használt Hold-jármű volt. Ha figyelembe vesszük a Holdon közlekedő jármű fejlesztési költségét, ami nem kevesebb, mint 12,7 millió dollár (2,7 milliárd forint), az utaztatása pedig 17,2 milliárd zöldhasúba került 1969-ben, abszolút érthető, a 764 millió forint/km.
A legdrágábban mozgásba hozott, kerekeken guruló jármű az Apollo program során használt Hold-jármű volt. Ha figyelembe vesszük a Holdon közlekedő jármű fejlesztési költségét, ami nem kevesebb, mint 12,7 millió dollár (2,7 milliárd forint), az utaztatása pedig 17,2 milliárd zöldhasúba került 1969-ben, abszolút érthető, a 764 millió forint/km.
Fotó megosztása:
Hivatalos adatok alapján a legtorkosabb típus egyben az egyik legdrágább, és leggyorsabb is. A Bugatti Veyron 16.4 szabványos étvágya 25,9 l/100 km, de a 42,5 literes városi érték is bevisz egy gyomrost. Érdekes, hogy az 1200 lóerős Veyron 16.4 Super Sport értéke csak 23,1 liter százon, pedig 407 helyett 431 km/óra a végsebessége.
Hivatalos adatok alapján a legtorkosabb típus egyben az egyik legdrágább, és leggyorsabb is. A Bugatti Veyron 16.4 szabványos étvágya 25,9 l/100 km, de a 42,5 literes városi érték is bevisz egy gyomrost. Érdekes, hogy az 1200 lóerős Veyron 16.4 Super Sport értéke csak 23,1 liter százon, pedig 407 helyett 431 km/óra a végsebessége.
Fotó megosztása:
Autóval közlekedve 6700 az egyhez az esély a halálos kimenetelű balesetre, a repülés ennél sokkal biztonságosabb a statisztikák szerint, 5,4 millió az egyhez annak a valószínűsége, hogy repülőszerencsétlenség vet véget életünknek.
Autóval közlekedve 6700 az egyhez az esély a halálos kimenetelű balesetre, a repülés ennél sokkal biztonságosabb a statisztikák szerint, 5,4 millió az egyhez annak a valószínűsége, hogy repülőszerencsétlenség vet véget életünknek.
Fotó megosztása:
Türkmenisztánban 2008 és 2014 között ingyen járt a benzin, pontosabban 120 liternyi nafta, minden autósnak. Még a Türkménbasi ötlete volt, hogy az olajban és földgázban gazdag országban nulla legyen a rezsiköltség, de a pazarlás, és az adóbevétel hiánya végül a visszavonáshoz vezetett, 2014 óta újra fizetni kell a kutaknál.
Türkmenisztánban 2008 és 2014 között ingyen járt a benzin, pontosabban 120 liternyi nafta, minden autósnak. Még a Türkménbasi ötlete volt, hogy az olajban és földgázban gazdag országban nulla legyen a rezsiköltség, de a pazarlás, és az adóbevétel hiánya végül a visszavonáshoz vezetett, 2014 óta újra fizetni kell a kutaknál.
Fotó megosztása:
Az átlagos autók használatuk során a gyártástól a roncstelepig idejük 95 százalékában csak parkolnak valahol.
Az átlagos autók használatuk során a gyártástól a roncstelepig idejük 95 százalékában csak parkolnak valahol.
Fotó megosztása: