Cseppenként adagolja az új generációs A8 jellemzőit, technológiáit és funkcióit az Audi. Legutóbb a hátsó üléssori masszázsfotelt mutatták be, amely a jelek szerint nem csak a hátat és a vállat, esetleg a combokat gyúrja-rázza meg, hanem a talpadat is.
Egy korábbi filmből az is kiderült, hogy különösen fejlett aktív felfüggesztésre is számíthatnak a leendő ügyfelek: ennek vezérlése egy kamera segítségével, másodpercenként 18-szor ellenőrzi az útfelületet, és úgy állítja be előre a futóművet, hogy gyakorlatilag rázás- és ütésmentesen utazhassunk.
Itt pedig a tesztprogramból láthatunk jól megválogatott pillanatképeket.
Az Audi A8 július 11-én debütál. Annyit már most lehet tudni, hogy 48 voltos fedélzeti elektromos rendszert kap az autó; ez működteti például a négy keréknél elhelyezett, futómű-állító villanymotorokat, vagy a négykerék-kormányzást, aminek köszönhetően állítólag az A4-esnél is kisebb körön fordul az autó. Ugyanez az elektromos rendszer szolgálja ki az Audi A8 minden konkurensénél fejlettebb autonóm közlekedési rendszerét, amely dugóban vagy autópályán emberi beavatkozás nélkül követi a forgalmat.
Állítólag minden motor (hat-, nyolc- és tizenkét-hengeresek) kap valamiféle hibrid támogatást, a vázszerkezet alumíniumból (58% – minden eddiginél nagyobb arány!), magnéziumból és szénszálas kompozitokból épül fel, ennek ellenére az autó a rengeteg extra funkció és szolgáltatás miatt aligha lesz könnyebb elődjénél.