Amikor bejön egy házaspár, mindig a feleséget szólítsd meg előbb – a férfinak mindegy, de a párját azonnal megnyered magadnak. Ez csak egy azok közül az ajánlások közül, amikkel a Lexus Észak-Amerikában megpróbál olyan új társadalmi csoportokat és rétegeket megszólítani, akiket eddig nem hogy ők, de más márkák sem nagyon céloztak meg.
Ez azonban csak a kezdet: az autókereskedést ugyanis lehet egészen más szinten is művelni, ahogy azt a Lexus két gigantikus értékesítő pontja: az Illinois állambeli Arlingtonban (fenti képünkön) 16 hektáron terül el a helyi márkakereskedés, a raktárkészlet 1500 autóra rúg, de nem is ez a lényeg, hanem hogy mozit, fodrászatot, manikűröst és két golfpályát (nem teljes méretűt persze, hanem azokat a kicsiket, ahol az elütést és a lyukra ütést gyakorolhatod) is találunk a helyszínen, meg persze játszóházat.
Na de mi van, ha az ember némi kultúrát is magához venne autóvásárlás közben? Dél-Kaliforniában, Escondido városában az autó a legkevésbé fontos komponense a Lexus-kereskedés nyújtotta szolgáltatáscsokornak – mondjuk ezt úgy, hogy heti 200 autót adnak el.
Van viszont itt könyvtár, képtár, ruhabolt, van egy luxusétterem, egy rendezvényközpont; rendeznek zenei fesztiválokat, évi 600 foglalásuk van a különböző termekre, és ahogy a címben írtuk, bizony esküvőket is szerveznek ide, nem is egyet. A következő fejlesztésük ezért egy esküvői tanácsadó és szervező szolgálat lesz, ahol mindent elintéznek az ifjú párnak.