Átlagos autók esetében nem igazán jellemző, hogy 7 éves korukra a magasba szökik az áruk, a Porsche 911-esek viszont igazán jól tartják az értéküket, különösen a csúcsmodell GT2 RS, amilyet Dubaiban árul egy luxusautókkal foglalkozó kereskedés. 2010 októberében érkezett meg a piacra a 997-es kódjelű 911 GT2 RS, melynek akkoriban nagyjából 64 millió forintnak megfelelő összeg szerepelt az árcéduláján.

7 éves csúcs-911-es, ami mellett olcsónak tűnnek az új Porschék 1

7 éves csúcs-911-es, ami mellett olcsónak tűnnek az új Porschék 35 7 éves csúcs-911-es, ami mellett olcsónak tűnnek az új Porschék 36

Aki meg tudta állni, hogy ne hajtsa meg legalább minden héten a hozzá legközelebb eső versenypályán, az bizony most igazán nagyot kaszálhat vele, hiszen az 1200 kilométert futott példányért közel 190 millió forintnak megfelelő amerikai dollárt kérnek. Bizonyára hamar gazdára talál a keveset futott piros ritkaság egy olyan piacon, ahol hemzsegnek a tömött pénztárcájú, sportkocsikra éhes vásárlók.

Kezdetben a Porsche 300 darab legyártását tervezte a 911 GT2 RS-ből, végül 500 példány hagyta el a gyártósort a versenygépeket is megszorongató utcai modellből. A GT2 RS farában 3,6 literes, hathengeres boxermotor dolgozik, természetesen turbóval feltöltve, így préseltek ki belőle 620 lóerős teljesítményt és 700 Nm csúcsnyomatékot. A hátsókerékhajtású géphez hatsebességes kéziváltó jár, így maga a színtiszta élvezet lehet a vezetése. Az 1370 kilogrammos autó álló helyzetből 100 km/órás sebességre kicsivel több mint 3,5 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 330 km/óra.