Indiában a jelek szerint menő, ha az embernek még a kisautója is igényes. De hisz mit is beszélünk, tudjuk ezt mi nagyon is jól, hiszen a Suzuki Baleno pontosan ezt a filozófiát képviseli a Swift mellett. A Hyundai i20 Elite-ről már kevesebben hallottak (hallottunk), a mifelénk alig létező műfaj pedig hamarosan egy Forddal gyarapodhat.
A hírek szerint a globális márka 2020 körül kezdi Indiában forgalmazni azt az autót, amely a Ka+ módosított padlólemezét kapja meg. Az indoklás érthető: a modern Fiesta túl drága volna a hatalmas piacra, az egy számmal kisebb Figo (azaz Ka+) viszont feltupírozva kiszolgálhatja azt a vevőkört, amely apró autóra vágyna – legfeljebb nem a helykínálattal, hanem a kivitellel kényezteti őket a parány.
Eredetileg limuzint szeretett volna a gyár, de a lépcsőshátú forma ott ugyanúgy kihalófélben van, mint mifelénk, így maradt a ferdehátú verzió.