Még a márciusi Genfi Autószalonon mutatta be az indiai Tata legújabb projektjét, mellyel a megfizethető árú sportkocsik szegmensébe szeretett volna betörni, ez volt a Tamo Racemo. A tanulmánnyal nem csak egy új modellt szerettek volna bemutatni, hanem a Tata új formanyelvét is. Jelenleg azonban csupán két márka termel profitot a Tata számára, az egyik a Jaguar, a másik a szorosan kapcsolódó Land Rover. Elzárták a pénzcsapot a Racemo felett, egyúttal az európai terjeszkedést is megállították, aminek értelmében a Genfi Autószalonon sem fognak szerepelni 2018-ban.

Nem jön Európába a Tata 1

Nem jön Európába a Tata 15

Akármennyire is crossoveres jellegű a Tamo Racemo, valójában olyan konkurensének olyan sportos modelleket neveznek meg, mint a Mazda MX-5-ös vagy éppen a Toyota GT86-osa. A felfelé nyíló ajtók és a merész forma mögött igazán meglepő a tartalom. Az autó hajtásáról egy 1,2 literes lökettérfogatú háromhengeres turbómotor gondoskodott volna, melyből 190 lóerős (@6500) teljesítményt és 210 Nm (@2500) csúcsnyomatékot préseltek volna ki. Ezzel a Racemo álló helyzetből 100 km/órás sebességre 6 másodperc alatt gyorsult volna fel.