Szokás mondani, hogy az autót nem megvenni a legnehezebb, hanem fenntartani és fizetni utána a temérdek biztosítást és adóterhet. Ezért van az, hogy ma a legtöbb V8-as motor 4 literes, hiszen az egyre fontosabb kínai piacon ennél nagyobb lökettérfogatú motorral szerelt autóra már jelentősen többet kell fizetni. Nem volt ez másképp Olaszországban sem, így az autógyártók kénytelenek voltak alkalmazkodni a csizma alakú ország kereteihez. Az alábbi öt modell azért született meg, mert 2 liter felett már nem 19%, hanem 38% adó terhelte a tulajdonost.
Lamborghini Urraco P200
Mindössze 66 vásárló döntött úgy, hogy nem fizet magasabb adót, inkább megveszi az kínálat alját jelentő Urraco P200-ast. A Lamborghini belépőmodelljét 1994 köbcentis V8-as motorral szerelték, aminek teljesítménye 182 lóerő, maximális nyomatéka pedig 176 Nm. Szégyenkezni ezzel sem kell, hiszen a 7,2 másodperces százas sprint és a 215 km/órás végsebesség tisztességes adatok.
Mindössze 66 vásárló döntött úgy, hogy nem fizet magasabb adót, inkább megveszi az kínálat alját jelentő Urraco P200-ast. A Lamborghini belépőmodelljét 1994 köbcentis V8-as motorral szerelték, aminek teljesítménye 182 lóerő, maximális nyomatéka pedig 176 Nm. Szégyenkezni ezzel sem kell, hiszen a 7,2 másodperces százas sprint és a 215 km/órás végsebesség tisztességes adatok.
Fotó megosztása:
Alaposan visszavettek a 3 literes V6-osból, így 1996 köbcentisre fogyasztották, hogy beférjen a kedvezőbb adózási sávba a GTV. A hiányzó litereket turbófeltöltővel pótolta az Alfa Romeo, így az eredmény 200 lovas ménes és túltöltéssel 280 Nm nyomaték. A fordulatszámmérőn a piros zóna 7000 helyett 6500-nál kezdődött. 7,4 másodperces gyorsulásával és 235 km/órás végsebességével nagyjából hozta a nagyobb V6-osok értékeit.
Alaposan visszavettek a 3 literes V6-osból, így 1996 köbcentisre fogyasztották, hogy beférjen a kedvezőbb adózási sávba a GTV. A hiányzó litereket turbófeltöltővel pótolta az Alfa Romeo, így az eredmény 200 lovas ménes és túltöltéssel 280 Nm nyomaték. A fordulatszámmérőn a piros zóna 7000 helyett 6500-nál kezdődött. 7,4 másodperces gyorsulásával és 235 km/órás végsebességével nagyjából hozta a nagyobb V6-osok értékeit.
Fotó megosztása:
Olasz M3-asnak is hívják a BMW 320is-t, melyben az E30-asból ismert S14-es négyhengeres motor 2 literes verziója került. Ráadásul nem csak kupé, de limuzin karosszériával is elérhető volt. Összesen 3748 példány készült a 192 lovas , Getrag sportváltóval és önzáró differenciálművel szerelt modellből.
Olasz M3-asnak is hívják a BMW 320is-t, melyben az E30-asból ismert S14-es négyhengeres motor 2 literes verziója került. Ráadásul nem csak kupé, de limuzin karosszériával is elérhető volt. Összesen 3748 példány készült a 192 lovas , Getrag sportváltóval és önzáró differenciálművel szerelt modellből.
Fotó megosztása:
A legnagyobbaknak is alkalmazkodni kellett az olasz adózáshoz, így még a Ferrari is készített pénztárcabarát modellt, így született meg a 2 literes V8-as motorral szerelt 208 GTB, melyet természetesen turbófeltöltővel tettek fürgébbé. Ezzel a világ egyik legkisebb lökettérfogatú V8-as motorját alkották meg az olaszok, mely kezdetben 155 lóerős volt, majd 220 tagúra emelkedett a ménes.
A legnagyobbaknak is alkalmazkodni kellett az olasz adózáshoz, így még a Ferrari is készített pénztárcabarát modellt, így született meg a 2 literes V8-as motorral szerelt 208 GTB, melyet természetesen turbófeltöltővel tettek fürgébbé. Ezzel a világ egyik legkisebb lökettérfogatú V8-as motorját alkották meg az olaszok, mely kezdetben 155 lóerős volt, majd 220 tagúra emelkedett a ménes.
Fotó megosztása:
A bámulatosan kocka Maserati Ghiblit is választhatták adózásbarát motorral a tulajdonosok, ebben az esetben 1996 köbcentis V6-os biturbót kapott a gépháztető alá. 306 lóerős teljesítményt és 373 Nm nyomaték lett az eredmény. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 5,7 másodperc alatt gyorsul és 255 km/óra az alapmodell végsebessége, ami túlmutat a 2,8 literes változat adatain.
A bámulatosan kocka Maserati Ghiblit is választhatták adózásbarát motorral a tulajdonosok, ebben az esetben 1996 köbcentis V6-os biturbót kapott a gépháztető alá. 306 lóerős teljesítményt és 373 Nm nyomaték lett az eredmény. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 5,7 másodperc alatt gyorsul és 255 km/óra az alapmodell végsebessége, ami túlmutat a 2,8 literes változat adatain.
Fotó megosztása:
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Alaposan visszavettek a 3 literes V6-osból, így 1996 köbcentisre fogyasztották, hogy beférjen a kedvezőbb adózási sávba a GTV. A hiányzó litereket turbófeltöltővel pótolta az Alfa Romeo, így az eredmény 200 lovas ménes és túltöltéssel 280 Nm nyomaték. A fordulatszámmérőn a piros zóna 7000 helyett 6500-nál kezdődött. 7,4 másodperces gyorsulásával és 235 km/órás végsebességével nagyjából hozta a nagyobb V6-osok értékeit.
Ferrari 208 GTB Turbo
A legnagyobbaknak is alkalmazkodni kellett az olasz adózáshoz, így még a Ferrari is készített pénztárcabarát modellt, így született meg a 2 literes V8-as motorral szerelt 208 GTB, melyet természetesen turbófeltöltővel tettek fürgébbé. Ezzel a világ egyik legkisebb lökettérfogatú V8-as motorját alkották meg az olaszok, mely kezdetben 155 lóerős volt, majd 220 tagúra emelkedett a ménes.
Maserati Ghibli 2.0
A bámulatosan kocka Maserati Ghiblit is választhatták adózásbarát motorral a tulajdonosok, ebben az esetben 1996 köbcentis, V6-os biturbót kapott a gépháztető alá. 306 lóerős teljesítmény és 373 Nm nyomaték lett az eredmény. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 5,7 másodperc alatt gyorsul és 255 km/óra az alapmodell végsebessége, ami túlmutat a 2,8 literes változat adatain.
BMW 320is
Olasz M3-asnak is hívják a BMW 320is-t, melybe az E30-asból ismert S14-es négyhengeres motor 2 literes verziója került. Ráadásul nemcsak kupé, de limuzin karosszériával is elérhető volt. Összesen 3748 példány készült a 192 lovas, Getrag sportváltóval és önzáró differenciálművel szerelt modellből.