Sok autógyártó törekszik arra, hogy a lehető legtöbb modellel minden vásárlói igényt kielégítsen, de a luxusautók piaca egészen más játékszabályok alapján működik. Itt a kis darabszám és a szűk, de annál exkluzívabb modellkínálat, esetleg a korlátozott darabszám jelenti a csábítóerőt.

Mezítlábas Rolls-Royce Phantomot tervezett a magyar srác 1

X-Tomi fantáziája viszont továbbra is szárnyal, ezért megalkotta a lehetetlent, az igazán alapváltozatú Rolls-Royce Phantomot, melyen messziről látható, ha valaki nem hagyott ott elég pénzt a kasszánál. A csillogó luxust hangsúlyozó krómoktól is megfosztotta az angol zászlóshajót, a kerekeket lemezfelnikre cserélte, a karosszéria alsó részein pedig fényezetlen műanyagokat találunk. A lézeres csodalámpa is csupán a magasabb felszereltségű modellhez jár, alapáron halogén fényszórók pislákolnak. Azt csupán remélni tudjuk, hogy nem szövetkárpitokat és kurblis ablakokat rejt a beltér. Ennél már csak az lenne aggasztóbb, ha a biturbó V12-es benzinmotor helyett valami 3 literes, hathengeres dízelmotor éktelenkedne a gépháztető alatt.

Ha ez nem lenne elég sokkoló, akkor itt a mezítlábas Phantom puttonyos változata is, mely bizonyára még ilyen formában sem nagyon látna cementeszsákot vagy fűnyírót és egyéb hasznos dolgokat. Bár erre a célra jóval rátermettebb a hosszított tengelytávú modellre épülő platós változat is. Utóbbi ráadásul kéttónusú fényezést és szép, nagy felniket is kapott.

Mezítlábas Rolls-Royce Phantomot tervezett a magyar srác 11 Mezítlábas Rolls-Royce Phantomot tervezett a magyar srác 12 Mezítlábas Rolls-Royce Phantomot tervezett a magyar srác 13