Néhány napja mutatták be az új M5-ös BMW-t, ami most először összkerékhajtású.

Az új BMW M5 motorja ismerősen hangzik, ám a 4,4 literes biturbó V8-ast alapvetően átdolgozták a mérnökök. Friss fejlesztésűek a turbófeltöltők, különlegesen hatékony töltőlevegő-hűtést vezettek be, valamint megnövelték a befecskendezési nyomást. Így a teljesítmény 600 lóerő percenkénti 5600 és 6700 fordulatszám között, míg a maximális nyomaték (a fejlesztések főleg ezt növelték) már 1800-tól egészen 5600-ig állandó és iszonyatos 750 Nm. A megfelelő kenésről elektronikus vezérlésű, változó szállítású olajszivattyú gondoskodik.

Most pedig hallgasd meg, hogyan szól az alapkipufogóval és az M Sport rendszerrel.

Ha többet szeretnél tudni az új M5-ről, kattints ide!