A Toyota és a Subaru sportkocsijának fejlesztéséből ugyan nem vették ki a részüket az angolok, a megjelenés után keletkezett piaci rést viszont tökéletesen kihasználták. A GT86-osban dolgozó 2 literes boxermotor alapvetően 200 lőerős, melyhez kompresszort tartalmazó csomagot kínál a Coswort, mely további 80 lovat csap hozzá a méneshez.
A Toyota és a Subaru sportkocsijának fejlesztéséből ugyan nem vették ki a részüket az angolok, a megjelenés után keletkezett piaci rést viszont tökéletesen kihasználták. A GT86-osban dolgozó 2 literes boxermotor alapvetően 200 lőerős, melyhez kompresszort tartalmazó csomagot kínál a Coswort, mely további 80 lovat csap hozzá a méneshez.
Fotó megosztása:
Ellentétben a szokványos amerikai autókkal, a Vegában távolról sem egy V8-as motor lefetyelte a benzint, hanem egy soros, négyhengeres, melyet az angolok reszeltek. Nem túl acélos 100 lóerőt és 145 Nm-es nyomatékot hoztak ki belőle. 5000 motort építettek, autóból viszont csupán 3508 hagyta el a gyártószalagot.
Ellentétben a szokványos amerikai autókkal, a Vegában távolról sem egy V8-as motor lefetyelte a benzint, hanem egy soros, négyhengeres, melyet az angolok reszeltek. Nem túl acélos 100 lóerőt és 145 Nm-es nyomatékot hoztak ki belőle. 5000 motort építettek, autóból viszont csupán 3508 hagyta el a gyártószalagot.
Fotó megosztása:
Korábban a legsportosabb Audikban rendre valamilyen turbós, öthengeres motor dolgozott, azonban ezt a korszakot is túl kellett haladni, így született meg a turbós V6, mely az RS4 Avantban is szolgál. A 90 fokos hengerszögű 2,7 literes motorból 381 lóerőt hoztak ki, 100-as tempóra pedig 5 másodperc alatt gyorsul.
Korábban a legsportosabb Audikban rendre valamilyen turbós, öthengeres motor dolgozott, azonban ezt a korszakot is túl kellett haladni, így született meg a turbós V6, mely az RS4 Avantban is szolgál. A 90 fokos hengerszögű 2,7 literes motorból 381 lóerőt hoztak ki, 100-as tempóra pedig 5 másodperc alatt gyorsul.
Fotó megosztása:
Mára ikonná emelkedett az a 190-es Merci, mellyel Ayrton Senna markánsan elverte az egész mezőnyt. Az autókon alig végeztek átalakításokat, hiszen alapvetően is alkalmas volt arra, hogy megszorongassa a BMW-ket. Ez pedig nem csupán a csinos spoilereknek, hanem a remek 2,3 literes motornak is köszönhető, melyet a Cosworthnak köszönhet a Mercedes. A négyhengeres motor teljesítménye 185 lóerő, maximális nyomatéka pedig 236 Nm.
Mára ikonná emelkedett az a 190-es Merci, mellyel Ayrton Senna markánsan elverte az egész mezőnyt. Az autókon alig végeztek átalakításokat, hiszen alapvetően is alkalmas volt arra, hogy megszorongassa a BMW-ket. Ez pedig nem csupán a csinos spoilereknek, hanem a remek 2,3 literes motornak is köszönhető, melyet a Cosworthnak köszönhet a Mercedes. A négyhengeres motor teljesítménye 185 lóerő, maximális nyomatéka pedig 236 Nm.
Fotó megosztása:
Nem először működött együtt a Ford és a Cosworth, amikor az Escort született, korábban például a Sierrát is kezelésbe vették. Az Escort RS azonban le sem tagadhatná, hogy rally versenyekre született és csupán a homologizációs szabályok miatt eresztették utcára. A négyhengeres turbómotor közel 230 lóerőt teljesítet hivatalosan és összkerékhajtásának hála akár 6 másodperc alatti 100-as sprintre is képes. A masszív szárnyak pedig valódi leszorítóerő termelnek.
Nem először működött együtt a Ford és a Cosworth, amikor az Escort született, korábban például a Sierrát is kezelésbe vették. Az Escort RS azonban le sem tagadhatná, hogy rally versenyekre született és csupán a homologizációs szabályok miatt eresztették utcára. A négyhengeres turbómotor közel 230 lóerőt teljesítet hivatalosan és összkerékhajtásának hála akár 6 másodperc alatti 100-as sprintre is képes. A masszív szárnyak pedig valódi leszorítóerő termelnek.
Fotó megosztása:
2010-ben vette kezelésbe a Subaru Impreza WRX STi-t a Cosworth és igazán ütős gépet sikerült összerakniuk a kompakt sportmodellből, melyből csupán 75 darabot készítettek. A 400 lóerős Impreza 3,7 másodperc alatt szökken 100 km/órás sebességre.
2010-ben vette kezelésbe a Subaru Impreza WRX STi-t a Cosworth és igazán ütős gépet sikerült összerakniuk a kompakt sportmodellből, melyből csupán 75 darabot készítettek. A 400 lóerős Impreza 3,7 másodperc alatt szökken 100 km/órás sebességre.
Fotó megosztása:
A 2009-es Genfi Autószalonon mutatta meg a közönségnek az Aston Martin csúcsmodelljét, a One-77-est, melyből könnyen kitalálható, hogy hány darabot készítettek. Motorja 7,3 literes, szívó V12-es 750 lőerós teljesítménnyel 350 feletti végsebességre képes.
A 2009-es Genfi Autószalonon mutatta meg a közönségnek az Aston Martin csúcsmodelljét, a One-77-est, melyből könnyen kitalálható, hogy hány darabot készítettek. Motorja 7,3 literes, szívó V12-es 750 lőerós teljesítménnyel 350 feletti végsebességre képes.
Fotó megosztása: