Amennyiben valakinek nagy rakterű, munkája során használható autóra van szüksége, kedvére válogathat a kisebb és nagyobb furgonok vagy platós gépek között. Ennek ellenére az autógyártók képesek egészen furcsa ötleteket megvalósítani, így keletkezhetett hibrid SUV-ből vagy luxusterepjáróból is áruszállításra alkalmas munkagép.
Land Rover Discovery Commercial
A Land Roverekről már egyre inkább a luxussal kényeztető, de terepen is kiválóan boldoguló hatalmas autók jutnak eszünkbe. Eredetileg a Discovery is ilyen, azonban az angolok már többször készítettek belőle gyári, teherhordó változatot. Annyi biztos, hogy bármin keresztül elegánsan jut el vele a rakomány a célállomásig.
A Land Roverekről már egyre inkább a luxussal kényeztető, de terepen is kiválóan boldoguló hatalmas autók jutnak eszünkbe. Eredetileg a Discovery is ilyen, azonban az angolok már többször készítettek belőle gyári, teherhordó változatot. Annyi biztos, hogy bármin keresztül elegánsan jut el vele a rakomány a célállomásig.
Fotó megosztása:
Hagyományos hajtású Mitsubishi Outlanderből is kínálnak lemezelt ablakos verziót a japánok, de a konnektorról tölthető hibrid egyértelműen érdekesebb választás, ha munkára fogható SUV-ra vágyik valaki. Az Outlander PHEV nagyjából 50 kilométert képes megtenni füstmentesen, az akksikat pedig 30 perc alatt 80%-ig tölthetjük. Azonban, ha erre nincs idő, de mégis közeledik a zéró emissziós zóna, akkor a benzinmotorhoz kapcsolt generátor is képes feltölteni az akkucsomagot.
Hagyományos hajtású Mitsubishi Outlanderből is kínálnak lemezelt ablakos verziót a japánok, de a konnektorról tölthető hibrid egyértelműen érdekesebb választás, ha munkára fogható SUV-ra vágyik valaki. Az Outlander PHEV nagyjából 50 kilométert képes megtenni füstmentesen, az akksikat pedig 30 perc alatt 80%-ig tölthetjük. Azonban, ha erre nincs idő, de mégis közeledik a zéró emissziós zóna, akkor a benzinmotorhoz kapcsolt generátor is képes feltölteni az akkucsomagot.
Fotó megosztása:
Az őrült ausztrálok bármire képesek. Gondoljunk csak a bitang platós Holdenekre, amiknek már a '70-es években is volt zárt dobozos változatuk, ezeket hívták Sandmannek. A Holden 2000-ben készítette el a képen látható koncepciót, melyben V8-as motor és kéziváltó szolgáltatta az örömforrást, a raktérben pedig akár ketten is alhatnak.
Az őrült ausztrálok bármire képesek. Gondoljunk csak a bitang platós Holdenekre, amiknek már a '70-es években is volt zárt dobozos változatuk, ezeket hívták Sandmannek. A Holden 2000-ben készítette el a képen látható koncepciót, melyben V8-as motor és kéziváltó szolgáltatta az örömforrást, a raktérben pedig akár ketten is alhatnak.
Fotó megosztása:
Divatos városi autónak ismertük meg a MINI-t, melyből Clubvan néven készült apró áruszállító. A képen ugyan egy ottalvós verzió látható cifra felnivel és fekhellyé alakítható belsővel, de akad 860 literes csomagtérrel rendelkező változat is belőle.
Divatos városi autónak ismertük meg a MINI-t, melyből Clubvan néven készült apró áruszállító. A képen ugyan egy ottalvós verzió látható cifra felnivel és fekhellyé alakítható belsővel, de akad 860 literes csomagtérrel rendelkező változat is belőle.
Fotó megosztása:
Alig látszik rajta, de új felhasználási módot találtak a Renault apró elektromos járművének, a Twizy Cargo persze nem nagy kiterjedésű csomagok szállítására lett kitalálva. A franciák villanyos szaladgálója városon belüli kis csomagok szállítására szakosodott. Kérdés, hogy a sokkal mozgékonyabb robogós illetve biciklis futárok mellett van-e létjogosultsága egy ilyen négykerekűnek.
Alig látszik rajta, de új felhasználási módot találtak a Renault apró elektromos járművének, a Twizy Cargo persze nem nagy kiterjedésű csomagok szállítására lett kitalálva. A franciák villanyos szaladgálója városon belüli kis csomagok szállítására szakosodott. Kérdés, hogy a sokkal mozgékonyabb robogós illetve biciklis futárok mellett van-e létjogosultsága egy ilyen négykerekűnek.
Fotó megosztása:
Picikét kilóg az összeállításból a Skoda Felicia Fun, hiszen ez éppen egy haszongépjárműből átalakított járgány. A funkció nem feltétlenül csorbul, hiszen a mozgatható hátfal mögötti üléseket nem mindig muszáj használni. Az élénk sárga szín és a vagány kiegészítők képesek már-már kívánatossá tenni az egyébként nem túl izgalmas Feliciát is.
Picikét kilóg az összeállításból a Skoda Felicia Fun, hiszen ez éppen egy haszongépjárműből átalakított járgány. A funkció nem feltétlenül csorbul, hiszen a mozgatható hátfal mögötti üléseket nem mindig muszáj használni. Az élénk sárga szín és a vagány kiegészítők képesek már-már kívánatossá tenni az egyébként nem túl izgalmas Feliciát is.
Fotó megosztása:
Mitsubishi Outlander PHEV 4work
Hagyományos hajtású Mitsubishi Outlanderből is kínálnak lemezelt ablakos verziót a japánok, de a konnektorról tölthető hibrid egyértelműen érdekesebb választás, ha munkára fogható SUV-ra vágyik valaki. Az Outlander PHEV nagyjából 50 kilométert képes megtenni füstmentesen, az akksikat pedig 30 perc alatt 80%-ig tölthetjük. Azonban, ha erre nincs idő, de mégis közeledik a zéró emissziós zóna, akkor a benzinmotorhoz kapcsolt generátor is képes feltölteni az akkucsomagot.
Holden Sandman
Az őrült ausztrálok bármire képesek. Gondoljunk csak a bitang platós Holdenekre, amiknek már a 70-es években is volt zárt dobozos változatuk, ezeket hívták Sandmannek. A Holden 2000-ben készítette el a képen látható koncepciót, melyben V8-as motor és kéziváltó szolgáltatta az örömforrást, a raktérben pedig akár ketten is alhatnak.
Mini Clubvan
Divatos városi autónak ismertük meg a MINI-t, melyből Clubvan néven készült apró áruszállító. A képen ugyan egy ottalvós verzió látható cifra felnivel és fekhellyé alakítható belsővel, de akad 860 literes csomagtérrel rendelkező változat is belőle.
Renault Twizy Cargo
Alig látszik rajta, de új felhasználási módot találtak a Renault apró elektromos járművének, a Twizy Cargo persze nem nagy kiterjedésű csomagok szállítására lett kitalálva. A franciák villanyos szaladgálója városon belüli kis csomagok szállítására szakosodott. Kérdés, hogy a sokkal mozgékonyabb robogós illetve biciklis futárok mellett van-e létjogosultsága egy ilyen négykerekűnek.
Skoda Felicia Fun
Picikét kilóg az összeállításból a Skoda Felicia Fun, hiszen ez éppen egy haszongépjárműből átalakított járgány. A funkció nem feltétlenül csorbul, hiszen a mozgatható hátfal mögötti üléseket nem mindig muszáj használni. Az élénk sárga szín és a vagány kiegészítők képesek már-már kívánatossá tenni az egyébként nem túl izgalmas Feliciát is.