Nem mindennapi esemény, hogy a budapesti Katona József Színház előterében egy autó néz szembe a látogatókkal, azonban ennek is alapos oka van. Egyre felnőttebb lesz a MINI, így már önállóan is köthetett márkaszponzorációs szerződést egy hozzá hasonlóan friss és modern színházzal. Nem mellesleg a színház társulatának egyik tagja, Nagy Ervin a márka hazai nagykövetei között van. A kultúra támogatása nem újdonság a BMW-házon belül, hiszen az anyamárka már évek óta tartja a kapcsolatot az Operaházzal is.
„A Katonában hagyományosan azon vagyunk, hogy új utakat keressünk a színpadon és azon túl is. Úgy vélem, ez az együttműködés is jó példa erre” – mondta Máté Gábor, a Katona igazgatója.
A Mininek jelenleg száznál is több kulturális együttműködése van világszerte. Ezek középpontjában a modern és kortárs művészetek, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet és a dizájn állnak.