Mit csináljon az ember, ha még a 911 GT3-at sem találja elég sportosnak? Mostantól megrendelheti a GT3 Touring-csomagos kivitelét. Ez teljesen úgy néz ki, mint a GT3, kivéve, hogy hátul a fix szárny helyén állítható légterelő terpeszkedik. Egyébként megvannak a légbeömlők, a szélesítés, az elöl 245, hátul 305 mm széles abroncsok, 20 colos, központi anyás felnire szerelve.
Az utastérben Alcantara helyett bőr dominál, az ülések középső sávját fekete szövet borítja, a fejtámlák logóval nyomottak.
A motor a 911 RSR és 911 GT3 Cup versenyautókból ismerős, 4,0 literes, percenként elképesztő 9000-et forgó hathengeres szívó boxer (500 LE, 460 Nm), amely mögé optimalizált áttételű, automatikus gázfröccsös kézi váltót szereltek; a kormányzott hátsó tengelyen mechanikus differenciálzár dolgozik. Az autó 3,9 mp alatt gyorsul százra, ha győzzük váltásokkal; a végsebesség 316 km/óra.
A Touring csomaghoz egyébként szabadon kombinálható a 911 GT3 szinte minden extra kiegészítője, a kerámia fékektől a beépített emelőn át a LED-fényszórókig – és persze a Chrono csomag is megrendelhető, mert anélkül már nem Porsche a Porsche. Alapfelszerelés viszont a Porsche Track Precision alkalmazás, amely a köridőket és egyéb telemetriai adatokat jeleníti meg a felhasználó telefonján.