Csupán 999 darab készül a tisztán hátsókerék hajtású Audi R8-asból, melyhez egyértelműen a Lamborghini Huracan alapmodellje adta a bázist. A piros csík nélkül alig utal valami a különleges modellre, csupán az apró quattro feliratok maradtak le a karosszériáról. Az 5,2 literes, szívó V10-es motor 540 lóerőt teljesít. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul. Az összkerekes változatnak ehhez 3,2 másodperc szükséges.
Csupán 999 darab készül a tisztán hátsókerék hajtású Audi R8-asból, melyhez egyértelműen a Lamborghini Huracan alapmodellje adta a bázist. A piros csík nélkül alig utal valami a különleges modellre, csupán az apró quattro feliratok maradtak le a karosszériáról. Az 5,2 literes, szívó V10-es motor 540 lóerőt teljesít. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul. Az összkerekes változatnak ehhez 3,2 másodperc szükséges.
Fotó megosztása:
Hatalmas hátsó szárnnyal és masszív szélesítésekkel úgy néz ki a Jaguar XE, mint egy bitang túraautó. Ráadásul minden oka meg is van erre, hiszen a gépháztető alatt egy 600 lóerős, kompresszoros V8-as motor dolgozik, amihez összkerékhajtás társul. Álló helyzetből 100-as tempóra kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 320 km/óra feletti.
Hatalmas hátsó szárnnyal és masszív szélesítésekkel úgy néz ki a Jaguar XE, mint egy bitang túraautó. Ráadásul minden oka meg is van erre, hiszen a gépháztető alatt egy 600 lóerős, kompresszoros V8-as motor dolgozik, amihez összkerékhajtás társul. Álló helyzetből 100-as tempóra kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 320 km/óra feletti.
Fotó megosztása:
A Frankfurti Autószalon egyik legnagyobb sztárja volt a Mercedes-AMG Project One, ami tulajdonképpen egy F1-es autó utcára csomagolva. Maga Lewis Hamilton vezette fel a premier színpadára az 1000 lóerős gépet, melyben 11000-et forgó 1,6 literes V6-os motor került 3 villanymotor társaságában. Álló helyzetből 200-as tempóra 6 másodperc alatt gyorsul. A bemutatott autó ugyan még koncepció, de a Mercedes elárulta, hogy rettentően közel van a szériamodellhez.
A Frankfurti Autószalon egyik legnagyobb sztárja volt a Mercedes-AMG Project One, ami tulajdonképpen egy F1-es autó utcára csomagolva. Maga Lewis Hamilton vezette fel a premier színpadára az 1000 lóerős gépet, melyben 11000-et forgó 1,6 literes V6-os motor került 3 villanymotor társaságában. Álló helyzetből 200-as tempóra 6 másodperc alatt gyorsul. A bemutatott autó ugyan még koncepció, de a Mercedes elárulta, hogy rettentően közel van a szériamodellhez.
Fotó megosztása:
Amikor a G-osztályt megtervezték, még egészen biztosan nem gondoltak arra, hogy a motorterében hosszú évekkel később még egy V12-es turbómotornak is el kell férnie. Ráadásul akadnak olyanok, akiknek ez még nem elég. Ők betolják a nem túl áramvonalas terepjárót a Brabushoz egy kezelésre. Ennek eredménye a kiszélesített és 900 lóerősre felpumpált panelház, aminek egészen brutális 1500 Nm nyomatéka is akad.
Amikor a G-osztályt megtervezték, még egészen biztosan nem gondoltak arra, hogy a motorterében hosszú évekkel később még egy V12-es turbómotornak is el kell férnie. Ráadásul akadnak olyanok, akiknek ez még nem elég. Ők betolják a nem túl áramvonalas terepjárót a Brabushoz egy kezelésre. Ennek eredménye a kiszélesített és 900 lóerősre felpumpált panelház, aminek egészen brutális 1500 Nm nyomatéka is akad.
Fotó megosztása:
A semmiből tűnt fel az Aspark Owl és döbbenetes számokat hozott magával. Az 1 tonna alatti súlya mellé 1000 lóerős rendszerteljesítmény társul. Igen, természetesen villanyos hajtásról van szó. Állítólag 2 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, az ára pedig 1 milliárd forint.
A semmiből tűnt fel az Aspark Owl és döbbenetes számokat hozott magával. Az 1 tonna alatti súlya mellé 1000 lóerős rendszerteljesítmény társul. Igen, természetesen villanyos hajtásról van szó. Állítólag 2 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, az ára pedig 1 milliárd forint.
Fotó megosztása:
Nem holmi egyszerű Bugatti Chironnal érkezett Frankfurtba a VW csoporthoz tartozó márka. Az 1500 lovas gépen nem véletlenül szerepel olyan sokszor a 42-es szám. Ennyi másodperc kellett neki ahhoz, hogy álló helyzetből felgyorsuljon 400 km/órás sebességre, majd újra megálljon. A rekordhoz Juan Pablo Montoya vezetésével jutott a kék elemekkel díszített fekete Chiron.
Nem holmi egyszerű Bugatti Chironnal érkezett Frankfurtba a VW csoporthoz tartozó márka. Az 1500 lovas gépen nem véletlenül szerepel olyan sokszor a 42-es szám. Ennyi másodperc kellett neki ahhoz, hogy álló helyzetből felgyorsuljon 400 km/órás sebességre, majd újra megálljon. A rekordhoz Juan Pablo Montoya vezetésével jutott a kék elemekkel díszített fekete Chiron.
Fotó megosztása: