A franciák mindig újító módon álltak hozzá az autózáshoz, amiért néhány modelljük igazán megosztó vagy éppen igencsak szerethető. A Peugeot az utóbbi bő 10 évben számos érdekes koncepcióval állt elő, melyek igazán sokszínűek lettek.
Peugeot 307 Cameleo
Szemből csupán egy 307-esnek tűnik, oldalról azonban hamar kiderül, hogy itt valami egészen másképpen végződik, mint ahogyan elkezdődött. A 307 SW alapjaira építettek egy olyan autót, mely négyajtósként és platósként is használható. A bringák szállításánál már csak karácsonyfát tud jobban cipelni.
Szemből csupán egy 307-esnek tűnik, oldalról azonban hamar kiderül, hogy itt valami egészen másképpen végződik, mint ahogyan elkezdődött. A 307 SW alapjaira építettek egy olyan autót, mely négyajtósként és platósként is használható. A bringák szállításánál már csak karácsonyfát tud jobban cipelni.
Fotó megosztása:
2004-ben jelent meg a Peugeot egyik legütősebb koncepciója, melynek nem véletlenül olyan rettentő hosszú az orra. Az arányaiban leginkább SLR McLaren-t idéző autó gépházteteje alatt 500 lóerős V12-es motor található, mely bizonyára könnyen megbirkózott a karbon karosszériás autó mozgatásával.
2004-ben jelent meg a Peugeot egyik legütősebb koncepciója, melynek nem véletlenül olyan rettentő hosszú az orra. Az arányaiban leginkább SLR McLaren-t idéző autó gépházteteje alatt 500 lóerős V12-es motor található, mely bizonyára könnyen megbirkózott a karbon karosszériás autó mozgatásával.
Fotó megosztása:
Ütős sportautót szerettek volna készíteni és koncepció formájában sikerült is a Peugeot-nak 2012-ben az Onyx formájában. A karosszéria karbonból készült, melyet matt feketére fényeztek, az első sárvédők és az ajtók pedig réz borítást kaptak. A gyönyörű autót 3,7 literes, V8-as turbódízel motor hajtja, mely a hibrid hajtáslánc fő eleme. Teljesítménye 600 lóerő, aminek csupán 1,1 tonnát kell mozgatnia.
Ütős sportautót szerettek volna készíteni és koncepció formájában sikerült is a Peugeot-nak 2012-ben az Onyx formájában. A karosszéria karbonból készült, melyet matt feketére fényeztek, az első sárvédők és az ajtók pedig réz borítást kaptak. A gyönyörű autót 3,7 literes, V8-as turbódízel motor hajtja, mely a hibrid hajtáslánc fő eleme. Teljesítménye 600 lóerő, aminek csupán 1,1 tonnát kell mozgatnia.
Fotó megosztása:
Bármikor rohannánk a kereskedésekbe, ha az Exalt nevű négyajtóst képesek volnának sorozatban gyártani, annyira rettentően menőn néz ki az Onyx stílusában készült gép. A cápa bőréhez hasonló anyaggal vonták be a 4,7 méter hosszú szedán külsejét. A hajtáslánc ráadásul nem is áll messze a jelenleg kaphatóktól. A HYbrid4 nevű hajtásláncba itt egy 1,6 literes, turbós benzinmotort integráltak, mely 270 lóerővel veszi ki részét a 340 lovas teljesítményből.
Bármikor rohannánk a kereskedésekbe, ha az Exalt nevű négyajtóst képesek volnának sorozatban gyártani, annyira rettentően menőn néz ki az Onyx stílusában készült gép. A cápa bőréhez hasonló anyaggal vonták be a 4,7 méter hosszú szedán külsejét. A hajtáslánc ráadásul nem is áll messze a jelenleg kaphatóktól. A HYbrid4 nevű hajtásláncba itt egy 1,6 literes, turbós benzinmotort integráltak, mely 270 lóerővel veszi ki részét a 340 lovas teljesítményből.
Fotó megosztása:
Legfrissebb kívánatos tanulmányautójuk már nem az innovatív hajtásláncot helyezi előtérbe, hanem a konnektivitást és a formát. A kék shooting brake fedélzeti rendszerét a Samsung fejlesztette és nem csupán arra képes, hogy tulajdonosa felhőjéből minden lényeges információt kinyerjen, hanem arra is, hogy a munkahelyedtől 10 perc sétára lévő parkolóhelyet javasoljon, ha úgy érzi, jót tenne neked a mozgás.
Legfrissebb kívánatos tanulmányautójuk már nem az innovatív hajtásláncot helyezi előtérbe, hanem a konnektivitást és a formát. A kék shooting brake fedélzeti rendszerét a Samsung fejlesztette és nem csupán arra képes, hogy tulajdonosa felhőjéből minden lényeges információt kinyerjen, hanem arra is, hogy a munkahelyedtől 10 perc sétára lévő parkolóhelyet javasoljon, ha úgy érzi, jót tenne neked a mozgás.
Fotó megosztása:
Peugeot 907
2004-ben jelent meg a Peugeot egyik legütősebb koncepciója, melynek nem véletlenül olyan rettentő hosszú az orra. Az arányaiban leginkább SLR McLaren-t idéző autó gépházteteje alatt 500 lóerős V12-es motor található, mely bizonyára könnyen megbirkózott a karbonkarosszériás autó mozgatásával.
Peugeot Onyx
Ütős sportautót szerettek volna készíteni és koncepció formájában sikerült is a Peugeot-nak 2012-ben az Onyx formájában. A karosszéria karbonból készült, melyet matt feketére fényeztek, az első sárvédők és az ajtók pedig rézborítást kaptak. A gyönyörű autót 3,7 literes, V8-as turbódízel motor hajtja, mely a hibrid hajtáslánc fő eleme. Teljesítménye 600 lóerő, aminek csupán 1,1 tonnát kell mozgatnia.
Peugeot Exalt
Bármikor rohannánk a kereskedésekbe, ha az Exalt nevű négyajtóst képesek volnának sorozatban gyártani, annyira rettentően menőn néz ki az Onyx stílusában készült gép. A cápa bőréhez hasonló anyaggal vonták be a 4,7 méter hosszú szedán külsejét. A hajtáslánc ráadásul nem is áll messze a jelenleg kaphatóktól. A HYbrid4 nevű hajtásláncba itt egy 1,6 literes, turbós benzinmotort integráltak, mely 270 lóerővel veszi ki részét a 340 lovas teljesítményből.
Peugeot Instinct
Legfrissebb kívánatos tanulmányautójuk már nem az innovatív hajtásláncot helyezi előtérbe, hanem a konnektivitást és a formát. A kék shooting brake fedélzeti rendszerét a Samsung fejlesztette és nem csupán arra képes, hogy tulajdonosa felhőjéből minden lényeges információt kinyerjen, hanem arra is, hogy a munkahelyedtől 10 perc sétára lévő parkolóhelyet javasoljon, ha úgy érzi, jót tenne neked a mozgás.