Két darab hathengeresével meglehetősen szegényes a Lexus LS motorkínálata. Persze a vevők 90 százalékának ennyi is elég, de azt a maradék tíz százalékot is csacskaság volna eldobnia magától a márkának, ezért további fejlesztések várhatók, mégpedig két irányban.
Natúr LS
A Prius plug-in hybrid sikere nyomán várható volt, hogy hamarosan más, nagyobb teljesítményű hibrid hajtásláncokat is átalakít konnektorosra a cég. Ennek kapcsán alighanem a Lexus is megkapja ezeket, és bár egyszerűbb volna a Priusszal vélhetően közös TNGA padlólemezre épülő, hamarosan érkező UX városi kisterepjárót felszerelni, a fejlesztésből nem maradhat ki az LS sem – bár Ewan Shepherd, a Lexus angliai nagyfőnöke szerint még korai volna arról beszélni, hogy melyik modellek kapják meg először a technikát.
Az viszont biztos, hogy a Lexus LS lesz az első olyan modelljük, amely hidrogén-üzemanyagcellás hajtást kaphat; Shephers szerint maximum két-három éven belül.
Brutál LS
Már régóta megy a pusmogás arról, hogy 4,0 literes, V8-as turbómotort fejleszt a Lexus, amelyet a GS F és LC F modellek sportverzióiba építenek be. A legújabb hírek szerint azonban az LS is megkaphatja ugyanezt a legalább 590 lóerősnek mondott blokkot. Nem alaptalan a feltételezés, hiszen a modell jelenleg (ahogy fent is írtuk) csak V6-os motorokkal kapható, ami akkor sem méltó egy luxuslimuzinhoz, ha egyébként műszakilag indokolatlan volna bármi más. Így viszont megszülethet a történelem első Lexus LS F modellje – F Sport kivitelek eddig is léteztek, de azok csak stílusukban és futóművükben tudtak többet, motorteljesítményben nem.