A Mercedes 2015 végén vezette be a G-osztály bizarr oldalhajtását, az emelt hasú, portálhidas G 500 4×42-t. A hatalmas járművet  az arab piacokra gyártott 6×6-os AMG G-osztály ihlette, és ahhoz képest valóban józan, ésszerű jármű, de őszintén, a világ mely civilizált pontján van szükség 45 centis szabad hasmagasságra és egyméteres gázlómélységre?!

Véget ér a legértelmetlenebb Mercedes gyártása 1

Vagy ha mégis, oda aligha a 4.0 V8-as benzintemetőre van szükség, amely száz kilométerenként 13,8 literből (meg amennyivel többől!) állítja elő 422 lóerejét.

A Mercedes is érzi ezt, ezért másfél év után elengedi szörnyszülöttje kezét,szép volt, ennyi volt. Az alapkivitelnél 30 centivel szélesebb nyomtávú, 325/55 R 22 abroncsokkal szerelt hegyomlásra október végéig vesznek fel rendelést; a modell magyarországi ára 78 441 500 Ft, de mondjuk ebben az is benne van, hogy akárhol parkolsz vele, tutira nem kapsz kerékbilincset, és nem is vontatják el, mert hát hogyan?!

Véget ér a legértelmetlenebb Mercedes gyártása 33