A helyszín Phenjan, ahol azért szépen lassan, csigatempóban, de fejlődik a motorizáció. Olyannyira, hogy már szinte dugók alakulnak ki az általában totálisan néptelen utakon. A felvételt egy 2012 óta Észak-Koreában élő indonéz szabadúszó fotós készítette, aki nyilván pont annyit mutat meg az országból, amennyit megmutathat.
A Koreai Népi Demokratikus Köztársaság területére lépő turisták általában korlátozott területen mozoghatnak, az általuk feltöltött videókon úgy tűnik, hogy az országban minden a legnagyobb rendben van. Ez látszik Erick Tseng felvételein is, akinek sikerült eljutnia egy helyi autószalonba. Tseng szerint a kereskedésben nem igazi vásárlók, hanem színészek vették őt körül, és érdeklődtek a Pyeonghwa márka termékei iránt.
A gyár licence alapján gyárt régebbi FIAT, illetve kínai Brilliance személyautókat, emellett készít pickupokat és terepjárókat kínai Dandong Shuguang és dél-koreai SsangYong modellek nyomán.
Egyike annak a néhány dél- és észak-koreai vegyesvállalatnak, amely túlélte a két ország kapcsolatainak befagyását azután, hogy 2008-ban az északiak katonái rálőttek egy dél-koreai turistára. A gyárból 2014-ben 1600 jármű gördült ki, 2011-ben pedig 1450. A cég honlapján azt állítja, hogy évente 10 ezer kocsit is tudna gyártani. Fizetőképes kereslet azonban nemigen van a kommunista országban, amelynek egy főre számított éves hazai összterméke kevesebb 2 ezer dollárnál.
Végül jöjjön egy tényleg titokban készített videó, egy finn újságírónak sikerült egész hosszú felvételt készítenie Phenjanról a belvárosból a reptérre menet.