Ezek az orosz srácok tudták, hova kell nyúlni, és valódi farkasbőrbe bújt báránnyá faragták az orosz autóipar széles körben ismert termékét. Egy Toyota 1JZ-GTE blokk került a Volga hosszú orrába, Vems elektronikával, GT35 turbóval, Tial lefújószeleppel, HKS olajhűtővel megspékelve. Így nincs hiány lóerőből, amikor lángnyelvek csapnak ki a motorháztetőn (!) kivezetett kipufogón, akkor a maximális 407 lóerő és 522 Nm nyomaték java része már a hátsó kerekek felé tart.
Elöl Porsche Cayenne 345 milliméteres, hátul pedig 308 mm-es tárcsák segítik megzabolázni az erőt, a stabilitást pedig hátul Volvo Multilink 2 futómű és Kayaba Gas-A-Just lengéscsillapító szett biztosítja.
Nem lehetett olcsó mulatság, de a végeredmény mindenképp megérte, akad pár hasonló szívátültetésen átesett Volga, de ez nagyon egyben van.