Steve Jobs kétség kívül meghatározó alakja az informatikának, makacs elvei és tudása is szerepet játszott abban, hogy az Apple a mai napig az egyik legértékesebb márka a világon. A termékeknél nem csak a minőséget, hanem a formát is nagyon szigorú elvek szerint képzelte el még a csomagolásra is kitérően, amit aztán zseniális marketing húzásaival sikerült is eladnia. Jobs távolról sem volt könnyű alak, amit jól mutat az a tény is, hogy autóit gyakran váltogatta és gyakran rendszám nélkül járt. Hosszas betegeskedés után 2011-ben halt meg 56 évesen, azóta pedig időről időre felbukkannak apróságok az életéből, melyek aztán aukciókon kerülnek különböző gyűjtőkhöz.
Ilyen ez a Titánium ezüst színű, 2000-es évjáratú BMW Z8-as is, mely önmagában is különlegesség. Már csak abból az okból is, hogy James Bondnak is pontosan ilyen Z8-asa volt, csak egy kicsikét több kütyü volt a fedélzeten, mint a Steve Jobs által birtokolt példányban. A pletyka szerint az Oracle igazgatója, Larry Ellison győzte meg Jobs-ot arról, hogy vennie kell egy Z8-ast, mert ez ma a technika csúcspontja, ami az autóipart illeti. Ez volt a 67-edik BMW Z8-as, melyet leszállítottak a bajorok. A fedélzeten pedig egy kihajthatós Motorola telefon kapott helyet, abból az időszakból, amikor még az iPhone nem forradalmasította a mobiltelefonról alkotott képet.
Itt, a hosszú motorháztető alatt az E39-es M5-ösből származó 4,9 literes, szívó V8-as motor dolgozik 400 lovas teljesítménnyel és 500 Nm csúcsnyomatékkal. A gyári adatok szerint 4,7 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre a kétüléses roadstert, a végsebességét pedig elektronikusan korlátozták 250-re. Az amerikai Car and Driver magazin tesztje szerint gyorsulásban, kezelhetőségben és fékezésben is túlteljesítette a Ferrari 360 Modena-t.
Eleve klasszikusnak készült a BMW Z8-as, mely kezdetben csupán egy koncepció volt, később azonban a nagy érdeklődésre való tekintettel a bajorok úgy döntöttek, hogy egy igazán exkluzív autót készítenek belőle. Az 507-est idéző koncepción alig változtattak, csupán tetőt kellett hozzá tervezni és kész is volt a széria változat. A tervezőcsapatot Chris Bangle vezette, a külső formaterv Henrik Fisker munkája, a belső térért pedig Scotty Lempert felelt. A letisztultság érdekében egy halom funkciót vontak össze, például a tükröket és az ablakokat is egy gombbal lehet kezelni.
Steve Jobs ezüst BMW Z8-asát decemberben árverezik majd el, a becslések szerint az autó nagyjából 105 millió forintnak megfelelő összegért cserél gazdát.