Nem finomkodik a texasi John Hennessey, már egyszer sikerült megfosztania a Bugattit a világ leggyorsabb autója címétől, de sajnos azt a rekordot a Guinness bizottság hitelesítése nélkül futotta meg a Lotus Exige alapú Venom GT. Most azonban itt a következő generáció, a pusztító tornádóról elnevezett Venom F5, aminek ismét van esélye borsot törni a Bugatti Chiron orra alá.
Az F5-öst körülbelül négy éven át fejlesztették azzal a céllal, hogy a lehető legalacsonyabb súly mellé a legnagyobb teljesítményt hozzák össze. A Venom F5-ös már teljes mértékben a Hennessey saját alapjára épül és a vázszerkezet, valamint a karosszéria is teljes mértékben szénszálas anyagból készül. A formaterv pont olyan, amilyet elvárhatunk egy szupersportautótól, de nem a legfantáziadúsabb, különösen az autó hátulján látszik, hogy a színtiszta funkcionalitás alakította a vonalakat, ennek köszönhetően a légellenállási együtthatója 0,33 lett.
Elképesztő mennyiségű hőnek kell távoznia a motortérből, ahol egy 7,4 literes, alumíniumból készült V8-as motor szolgáltatja az 1600 lóerős teljesítményt két turbófeltöltő segítségével. Nem kevesebb mint 1763 Nm nyomatékot szabadít a hátsó kerekekre a Venom F5. Felröppent a négy turbó ötlete is a Hennessey-nél, valamint a hibrid hajtáslánc is szóba került, de végül a súly döntött, így megelégedtek kettővel is. A pusztító sportautó váltója hétsebességes automata, de az igazán bátrak kéziváltóval is rendelhetik. GPS-alapú kipörgésgátló segít az autót úton tartani. A Hennessey Venom F5-öst a kategória többi tagjához hasonlóan aktív aerodinamika próbálja az úthoz szorítani még 400 km/óra feletti tempónál is.
Kevesebb mint 10 másodperc szükséges ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 300 km/órás sebességet, de a 400-as osztáshoz is kevesebb mint 20 másodpercig kell várakozni. A végsebessége 484 km/óra. A 400 km/órás sebességet 23,6 másodperc alatt éri el, összehasonlításképpen a Chironnak ehhez több mint fél perc (32,6) szükségeltetik, a Koenigsegg Agera RS-nek már megvan 26,88 másodperc alatt.