A japán autós kultúra igazán sokszínű és nyitott, ezért mindig érdemes jó alaposan megnézni a más szemszögből megközelített építéseket. Biztosan akadnak olyanok is, akik szerint a folyamatosan felértékelődő 02-es BMW-hez már nem szabadna hozzányúlni, de szerencsére nem mindenki tekint így a bajorok egyik nagy megmentőjére. Az E12-es kódjelű típusból ugyanis nem kevés készült és ezekből bőséggel akad olyan, amik féltett veteránként élik életüket, belefér tehát egy merészebb építés is, mint amilyet Hirotaka Fujiwara is elkövetett.

Tipikus japán elemekkel öltöztette fel a sötétzöld 02-es BMW-t, ami cseppet sem áll rosszul neki. Az első lökhárítók lekerültek, helyette menő splittert kapott és szegecselt sárvédő-szélesítéseket, ami szinte minden autónak jól áll, főleg akkor, ha szinte kiesnek alóla a 16 colos Hayashi Racing felnik. A méltó befejezésről egy jól látható hátsó szárny, valamint egy ordas nagy kidörgő gondoskodik.

Jól áll a 02-es BMW-nek a japán tuning 1

Jól áll a 02-es BMW-nek a japán tuning 27 Jól áll a 02-es BMW-nek a japán tuning 28

Jól láthatóan nem maradt érintetlen a motortér sem, a BMW M10-es négyhengerese Weber karburátort és csodálatos szívócsonkokat kapott, aminek hála bitang hangja van, ha megkapja a kellő mennyiségű benzint a versenypályán. Mert ez bizony nem kiállítási tárgy, a régies stílusú bőr sportülések és a bukócső sem véletlenül került az autóba. Hirotaka Fujiwara gyakran fordul meg a kis 02-essel a közeli versenypályák valamelyikén.