Több mint 65 évvel azután, hogy az Aston Martin először használta a Vantage nevet (akkor még csak a DB2 motorvariációját jelölte), megérkezett az új generációs modell.
Formailag a brand jól ismert stíluselemei találkoznak a DB11-nél megismert, modern technológia diktálta megoldásokkal: a merész törésekkel tagolt oldallemezekkel és a keskeny fényszórókkal.
Fotó megosztása:
Az autó álló helyzetből 3,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára; végsebessége 314 km/óra. A kormány végállástól végállásig 2,4-et fordul.
Fotó megosztása:
Ha a külső dizájn az eddigi formavilág modenizálása, a beltér merőben újszerű; egyrészt a mélyebb üléspozíció révén jóval több hely jut benne az utasnak és a vezetőnek (ráadásul pakolni is jól lehet), másrészt felváltva alkalmaztak forgó- és nyomókapcsolókat – a váltó vezérlésére szolgáló gombokat például háromszögbe rendezték.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az új generációs adaptív lengéscsillapítás három fokozatban (sport, sport+ és verseny) állítható; mindegyik üzemmód integráltan hatással van a jármű minden főrendszerének működésére.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kidolgozás értelemszerűen makulátlan, természetes anyagokkal, Alcantarával, szénszálas burkolatokkal találkozunk, válogathatunk felnik, sportcsomagok és audiorendszerek között.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Maga a vázszerkezet a DB11 evolúciója, de a szerkezeti elemek 70 százaléka vadonatúj. A hátsó segédvázkeretet mereven rögzítették a vázba, az abroncsokat kifejezetten a Vantage számára gyártotta a Pirelli.
Fotó megosztása:
A visszafogott kivitelű aerodinamikai elemek hatékonyan vezetik a megfelelő helyre teljesítményéért vagy hűtésért felelős légáramlatokat, simítják el a légörvényeket.
Fotó megosztása:
Az új, könnyűfém építésű, 4,0 literes V8-as ikerturbós motor alacsonyan és messze hátra tolva dolgozik; a tökéletes 50:50 arányú tömegmegosztás és a mindössze 1530 kg száraz tömeg jó kezelhetőséget és dinamikát jelent; maximálisan kiaknázható a2-5000/perc között ébredő 685 Nm, vagy az 510 LE csúcsteljesítmény (6000/percnél).
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Vantage újdonsága az Aston Martinnál most először bevetetett elektronikus hátsó differenciálzár, amely az ESP vezérlés jelei alapján néhány ezredmásodperc alatt képes teljesen zárni.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Újak az oldalsó kopoltyúrések, valamint a felfelé kanyarintott csomagtérfedél: korábban egyetlen utcai Aston Martin sem tett ennyit a komoly leszorítóerőért.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az új Vantage ára 154 ezer euró Németországban, az átadások 2018 második negyedik negyedévében kezdődnek.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: