Strada, Sport, Corsa – eddig érthetők és ismerősek a Lamborghini Urus üzemmód-választó kapcsolójának fokozatai. Csakhogy a közelgő szabadidőjármű programváltója további három állást is kínál: sabbia, azaz homok, terra, vagyis föld(út), és neve, magyarul hó.
Hogy el is higgyük, tényleg elboldogul aszfaltmentes környezetben az autó, kisfilmet forgattak, amelyben homoksivatagban, ösvényeken és hófedte tájon csapat a kocsi. Meg persze országúton és versenypályán is, hiszen így teljes a skála.
A filmecskében egy-egy másodperc a műszeregységnek és a középkonzolnak is jutott. Innen tudjuk, hogy a teljesen digitális műszerfalon akár hossz- és oldaldőlésmérő is megjeleníthető (tényleg azt gondolják, hogy lesz, aki terepre viszi az Urust?), valamint hogy a motor majdnem 7000-ig forog el vidáman.
A középkonzoli kezelőfelület olyan, mintha egy vadászrepülőgép-szimulátorba ülnénk; ergonómiája siralmasnak ígérkezik, de kit érdekel, ha tenyérnyi piros nyomógombbal indíthatja be a motort?