Nem csak a Ferrari köti feltételekhez a vásárlást, hanem a Ford is, melynek csúcsmodelljéhez, a GT-hez nem könnyű hozzájutni. Azon kívül, hogy az előző GT-ből is birtokolnia kell egyet a jövendőbeli tulajdonosnak, két évig nem értékesítheti az új szerzeményt. Ennek legfőbb oka, hogy a Ford igyekszik elkerülni azt a jelenséget, ami rendre megjelenik, ha egy gyártó piacra dob valami limitált szériás modellt. Ilyenkor hamar felbukkannak az első darabok a hirdetési portálokon, természetesen az eredetinél jóval magasabb áron.
A pankrátor, színész és rapper John Cena a tiltás ellenére túladott a nagyjából bő 120 millió forintnyi dollárért vásárolt Ford GT-jén, ráadásul haszonnal. A Ford azért is nehezményezi ezt, mert márkanagykövetként tekintettek a sztárra és azokkal szemben sem érzik tisztességesnek, akik hosszú időt várnak a saját GT-jükre. Cena sajnálatát fejezte ki az esettel kapcsolatban és szeretne minél előbb megoldást találni a kialakult helyzetre.
A Ford GT-t már a kezdetektől versenyautónak tervezték, és valóban nem szivárgott ki semmi a fejlesztés közben, amire nagyon ügyeltek a Fordnál. A korábbiaktól eltérően az utcai modellben nem V8-as motor, hanem egy 3,5 literes EcoBoost turbómotor dolgozik, de erőben így sincs hiány, a motor teljesítménye 647 lóerő, ami mellé 746 Nm csúcsnyomaték társul. Végsebessége 347 km/óra.