A mínusz húsz fok nem az a hideg, amit egy átlagos új autónak nem kellene tudni elviselnie, ahogy a folyamatos esőzés sem okozhat gondot egy modern kocsinak. A kettő együtt már problémásabb, márpedig pontosan ez történt, amikor brit reklámszakemberek lefagyasztottak egy Toyota CH-R-t.
Szerencsétlen autón a téli megelőző karbantartás, illetve az eredeti alkatrészek jelentőségét demonstrálták, de az üzenetnél ez esetben fontosabb volt a látvány: tömbbé fagyasztották a kocsit, majd felengedték, és az egészről time lapse felvételeket készítettek.
A crossover 24 órát töltött hűtőkamrában, -20°C-on. Közben óránként locsolták ioncserélt vízzel, így egyre vastagabb (helyenként 10 centi!) lett rajta a jégpáncél. Aztán már csak ki kellett hozni a kamrából, és elkezdődhetett a forgatás – épp csak az ajtók is befagytak, persze. Végül egy szerelő hátulról közelítette meg a kérdést és az autót, felolvasztották a csomagtér ajtaját, és azon keresztül kúszott be a vezetőülésbe.
Ekkor jött a kritikus pont: a hibrid hajtáslánc beindítása. A Priusból vételezett benzin-elektromos rendszer azonban partner volt a kínzásban, elsőre beindult – bár azt nem tudjuk, elektromos üzemben rajtolt-e, vagy beindult a benzinmotor.
A film egyébként látványosra sikerült, és mivel egy enyhe októberi este, a szabad ég alatt vették fel, a felolvasztással sem kellett bíbelődni.