A karácsony mindig extra terhet ró a kreatív szakemberekre: az ügyfél feltétlenül szezonális reklámokat akar, és akár a hangulatot, akár a vásárlási kedvet akarják meglovagolni, muszáj mindenképpen valami nagyon ütőssel előrukkolni.

A Lexusnál például azt találták ki, hogy kisiskolássá varázsolja az embert a fa alá beállított autó. Persze nem úgy, hogy ne tudjon vezetni, csupán annyira, hogy gyermekként tudjon örülni az ajándéknak. Ezzel pedig együtt jár, hogy nem zavarja, ha bolondot csinál magából, hiszen aki vidám, annak az egész világ a barátja.

A széria egyébként annak a tavalyi reklámkoncepciónak a folytatása, amelyben a felnőtt rokonok a picurokon keresztül kívántak maguknak új autót. Szerintünk ötletesebb volt, mint az idei, de végső soron mindegy: ha mi kapnánk autót karácsonyra (legyen az Lexus vagy bármi más), tetszőleges show-műsorral mondanánk köszönetet bárkinek, aki köszönetet érdemel. Kár, hogy nem kapunk.