Négy darab Lambo-ajtó, keret nélküli oldalablakok, gigantikus lábtér, házimozi méretű hátsó multimédiás kijelző, fekvő érintőképernyős kezelőfelület, és persze elektromos hajtás – a Fisker tudja, hogyan kell elővarázsolni a csekkfüzetet a potenciális vevők zsebéből.
Az egykor hatótávolság-növelős villanyautóban utazó, majd pár év csőd-csönd után villanyautóval visszatérő Henri Fisker magabiztosan dobálózik a számokkal: 640 kilométeres hatótávolság, 9 perces akkutöltés, 130 ezer dolláros árcédula – utóbbiban nem kételkedünk, de az első kettő jelen tudásunk szerint sehogy sem megvalósítható egyszerre. Igaz, állítólag szilárdtest akkumulátorokat építettek be, amikkel még a Toyota is csak kísérletezik…
A fedélzeten négyen utazhatnak, motorosan állítható üléseikben (opcióként szimpla háromszemélyes hátsó üléspad is kérhető) mindenki saját indukciós okostelefon-töltő zsebet kap, a középkonzol szénszálas szerkezetű. Az üléseket felárért vegán bőrkárpit borítja, az üvegtető fényáteresztése minden utas fölött külön szabályozható.
A forgalmazás elvileg 2019-ben kezdődik, kis darabszámban, a gyártást 2018 második felében indítják be valahol az USA-ban. A Fisker szerint 2023-ban, de akár már 2020-ban megjelenhet a kínálatban a fent említett szilárdtest akku opció – hogy addig mi lesz, nem tudjuk.