Homologizációs céllal épült és ezt le sem tagadhatná az első 911 GT2-es. A kemény futómű, szegecselt szélesítések és a masszív hátsó szárny világosan jelzi, hogy ez messze nem a szokványos 911. 57 darabot készítettek végül ebből a modellből, ezzel a legritkább 911-esek közé tartozik. Motorja 3,6 literes, biturbó, még léghűtéses boxer 450 lóerős teljesítménnyel és 585 Nm csúcsnyomatékkal. Álló helyzetből 4 másodperc a 100-as sprint, a végsebesség 300 km/óra.
Homologizációs céllal épült és ezt le sem tagadhatná az első 911 GT2-es. A kemény futómű, szegecselt szélesítések és a masszív hátsó szárny világosan jelzi, hogy ez messze nem a szokványos 911. 57 darabot készítettek végül ebből a modellből, ezzel a legritkább 911-esek közé tartozik. Motorja 3,6 literes, biturbó, még léghűtéses boxer 450 lóerős teljesítménnyel és 585 Nm csúcsnyomatékkal. Álló helyzetből 4 másodperc a 100-as sprint, a végsebesség 300 km/óra.
Fotó megosztása:
Egészen új idők köszöntöttek be a vízhűtéses korszakkal a Porsche 911 történetében, egyúttal felismerték azt is, hogy egy igazán erős, hátsókerék-hajtású, utcai modellre nagy szükség van, így elkészült az elődjénél sokkal civilizáltabb GT2-es. Sokat dolgoztak azon is, hogy turbólyuk kisebb legyen. A 3,6 literes boxermotort két turbó lélegezteti, a teljesítmény 485 lóerőre növekedett, nyomatékból pedig 640 Nm akad. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul, végsebesség 320 km/óra.
Egészen új idők köszöntöttek be a vízhűtéses korszakkal a Porsche 911 történetében, egyúttal felismerték azt is, hogy egy igazán erős, hátsókerék-hajtású, utcai modellre nagy szükség van, így elkészült az elődjénél sokkal civilizáltabb GT2-es. Sokat dolgoztak azon is, hogy turbólyuk kisebb legyen. A 3,6 literes boxermotort két turbó lélegezteti, a teljesítmény 485 lóerőre növekedett, nyomatékból pedig 640 Nm akad. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul, végsebesség 320 km/óra.
Fotó megosztása:
Eltűnt a sokat kritizált tükörtojás alakú lámpa a 997-esről, visszatért a 911-esre jellemző körfényszóró és a 62. Frankfurti Autószalonon bemutatkozott a GT2-es. A 3,6 literes, hathengeres boxermotor változó geometriájú turbófeltöltőket kapott, a teljesítmény hatalmasat nőtt, már 530 lóerő. A GT2-es maximális nyomatéka 685 Nm. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul, de több lap tesztje szerint ennél jóval gyorsabban is megy neki. A Nürburgringen 7 perc 32 másodperc alatt ért körbe.
Eltűnt a sokat kritizált tükörtojás alakú lámpa a 997-esről, visszatért a 911-esre jellemző körfényszóró és a 62. Frankfurti Autószalonon bemutatkozott a GT2-es. A 3,6 literes, hathengeres boxermotor változó geometriájú turbófeltöltőket kapott, a teljesítmény hatalmasat nőtt, már 530 lóerő. A GT2-es maximális nyomatéka 685 Nm. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul, de több lap tesztje szerint ennél jóval gyorsabban is megy neki. A Nürburgringen 7 perc 32 másodperc alatt ért körbe.
Fotó megosztása:
Akiknek nem volt elég a legdurvább 911 GT2, azoknak pár évet kellett csak várni a GT2 RS-re, mely 70 kilogrammal könnyebb a GT2-esnél, a motorját pedig 620 lóerőre húzták fel, ami mellé kerek 700 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 3,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége 330 km/óra. 500 darab készült belőle.
Akiknek nem volt elég a legdurvább 911 GT2, azoknak pár évet kellett csak várni a GT2 RS-re, mely 70 kilogrammal könnyebb a GT2-esnél, a motorját pedig 620 lóerőre húzták fel, ami mellé kerek 700 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 3,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége 330 km/óra. 500 darab készült belőle.
Fotó megosztása:
Jelenleg a Nordschleife királya 6 perc 47 másodperces köridejével a Porsche 911 GT2 RS, mely a legerősebb és leggyorsabb 911-es, amit valaha utcára eresztettek. A Turbo S-ből származó, biturbó hathengeres kerek 700 lóerősre izmosították, ami mellé 750 Nm nyomatéka van. 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a végsebesség 340 km/óra.
Jelenleg a Nordschleife királya 6 perc 47 másodperces köridejével a Porsche 911 GT2 RS, mely a legerősebb és leggyorsabb 911-es, amit valaha utcára eresztettek. A Turbo S-ből származó, biturbó hathengeres kerek 700 lóerősre izmosították, ami mellé 750 Nm nyomatéka van. 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a végsebesség 340 km/óra.
Fotó megosztása: