A módosított, tehát a korábbinál szigorúbb NEDC szabvány szerint elvégzett, hivatalos mérések alapján a Honda Civic átdolgozott 1,6 literes, i-DTEC dízelmotorja vegyes üzemben mindössze 93 gramm szén-dioxidot bocsát ki a levegőbe kilométerenként. Ez bámulatosan kedvező, 3,5 literes átlagfogyasztásnak felel meg.
A Honda 2018-ra alaposan átdolgozta a 120 lóerős dízelmotort: a vadonatúj Civic fedélzetén már csökkentett belső súrlódással, hatékonyabb NOx-semlegesítéssel és jobb vezethetőséggel kínálja meg a pilótákat.
A Honda Jazz másfél literes benzinmotorján is elvégezték a hitelesített méréseket; a 130 lóerős i-VTEC négyhengeres CVT váltóval párosítva 124 g/km CO2-emisszióval és 5,4 l/100 km fogyasztással büszkélkedhet.