Akinek vagy akiknek futja dollár milliókat érő autógyűjteményre, azok bizonyára atombiztos helyen tárolják ezeket az autókat, melyek között az olasz sportkocsiktól egészen az amerikai klasszikusokig minden akad. Ez azonban nem feltétlenül van így, ezek az autók például egy nyilvános garázsban porosodnak és láthatóan egytől egyig szépen tartott, jó karban lévő, többnyire friss példányok, de mégsem gondozza őket naponta garázsmester. Ki tudja, hogy milyen okból támaszthatták le éppen ide az autókat. Hogy hol található ez a fergeteges kollekció? A fotós nem árulta el, hiszen ő nem bízik annyira a bárki számára elérhető parkolóházban, mint az autók tulajdonosa, így csupán annyit árult el, hogy valahol Tennessee-ben.
Széles a skála. A méregdrága Lamborghini Aventador SV-től kezdve a Ferrari 599 GTO-n át egészen a Ford Focus RS-ig terjed a kínálat, közben néhány angol sportkocsi és amerikai izomautó is lakik itt.
Az 1962-es 250 GTO után nevezték el a Ferrari 599 GTO-t is, mely a világ legdrágább autójává érett sportkocsi szellemi örököse. 5999 köbcentis, 65 fokos hengerszögű V12-es szívómotorja 670 lóerőt teljesít 8250-es fordulaton, mellé 620 Nm nyomatéka van. 3,35 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
Az 1962-es 250 GTO után nevezték el a Ferrari 599 GTO-t is, mely a világ legdrágább autójává érett sportkocsi szellemi örököse. 5999 köbcentis, 65 fokos hengerszögű V12-es szívómotorja 670 lóerőt teljesít 8250-es fordulaton, mellé 620 Nm nyomatéka van. 3,35 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
Fotó megosztása:
Kevesebb mint 7 perc 20 másodperc alatt rohan körbe a Nordschleifén a Porsche 911 GT3 RS, melyet 4 literes, szívó, hathengeres boxermotor hajt. 500 lóerőt és 460 Nm nyomatékot tud. 3,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de a 200-as tempót is eléri 11 másodperc alatt. Annyira számítottak a versenypályás használatra, hogy még egy pit speed gomb is akad benne, mely a boxutcában mérsékli a sebességet.
Kevesebb mint 7 perc 20 másodperc alatt rohan körbe a Nordschleifén a Porsche 911 GT3 RS, melyet 4 literes, szívó, hathengeres boxermotor hajt. 500 lóerőt és 460 Nm nyomatékot tud. 3,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de a 200-as tempót is eléri 11 másodperc alatt. Annyira számítottak a versenypályás használatra, hogy még egy pit speed gomb is akad benne, mely a boxutcában mérsékli a sebességet.
Fotó megosztása:
Sokan csupán koncepcióautónak hitték, de a Jaguar F-Type Project 7-re bizony lecsaphattak páran. A 2014-es Goodwood-i Festival of Speed-en bemutatkozó autó egy igazi angol roadster. Motorja igen bitang, 5 literes, kompresszoros V8-as 575 lóerővel. 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra a kikönnyített F-Type, végsebessége elektronikusan korlátozott 300-nál.
Sokan csupán koncepcióautónak hitték, de a Jaguar F-Type Project 7-re bizony lecsaphattak páran. A 2014-es Goodwood-i Festival of Speed-en bemutatkozó autó egy igazi angol roadster. Motorja igen bitang, 5 literes, kompresszoros V8-as 575 lóerővel. 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra a kikönnyített F-Type, végsebessége elektronikusan korlátozott 300-nál.
Fotó megosztása:
Széles a skála. A méregdrága Lamborghini Aventador SV-től kezdve a Ferrari 599 GTO-n át egészen a Ford Focus RS-ig terjed a kínálat, közben néhány angol sportkocsi és amerikai izomautó is lakik itt.
Széles a skála. A méregdrága Lamborghini Aventador SV-től kezdve a Ferrari 599 GTO-n át egészen a Ford Focus RS-ig terjed a kínálat, közben néhány angol sportkocsi és amerikai izomautó is lakik itt.
Fotó megosztása:
2003-ban, a SEMA Show-ra építették a Dodge Neon SRT-4-es kiszélesített változatát, melyen karbon elemek és polikarbonát ablakok találhatóak. A motorját a Mopar vette kezelésbe, így a 2,4 literes, négyhengeres 360 lóerőt teljesít, mellé 520 Nm nyomatéka van. A csupán 1100 kilogrammos autó megfelelő gumikkal 11,83 másodperc alatt 198 km/órás sebességet ér el. Elméletileg készletcsökkentés okán 2009-ben megsemmisítették, így akár replika is lehet.
2003-ban, a SEMA Show-ra építették a Dodge Neon SRT-4-es kiszélesített változatát, melyen karbon elemek és polikarbonát ablakok találhatóak. A motorját a Mopar vette kezelésbe, így a 2,4 literes, négyhengeres 360 lóerőt teljesít, mellé 520 Nm nyomatéka van. A csupán 1100 kilogrammos autó megfelelő gumikkal 11,83 másodperc alatt 198 km/órás sebességet ér el. Elméletileg készletcsökkentés okán 2009-ben megsemmisítették, így akár replika is lehet.
Fotó megosztása:
Kevesebb mint 7 perc 20 másodperc alatt rohan körbe a Nordschleifén a Porsche 911 GT3 RS, melyet 4 literes, szívó, hathengeres boxermotor hajt. 500 lóerőt és 460 Nm nyomatékot tud. 3,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de a 200-as tempót is eléri 11 másodperc alatt. Annyira számítottak a versenypályás használatra, hogy még egy pit speed gomb is akad benne, mely a boxutcában mérsékli a sebességet.
2003-ban, a SEMA Show-ra építették a Dodge Neon SRT-4-es kiszélesített változatát, melyen karbon elemek és polikarbonát ablakok találhatóak. A motorját a Mopar vette kezelésbe, így a 2,4 literes, négyhengeres 360 lóerőt teljesít, mellé 520 Nm nyomatéka van. A csupán 1100 kilogrammos autó megfelelő gumikkal 11,83 másodperc alatt 198 km/órás sebességet ér el. Elméletileg készletcsökkentés okán 2009-ben megsemmisítették, így akár replika is lehet.
Sokan csupán koncepcióautónak hitték, de a Jaguar F-Type Project 7-re bizony lecsaphattak páran. A 2014-es Goodwood-i Festival of Speed-en bemutatkozó autó egy igazi angol roadster. Motorja igen bitang, 5 literes, kompresszoros V8-as 575 lóerővel. 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra a kikönnyített F-Type, végsebessége elektronikusan korlátozott 300-nál.