A Teslánál máshogy mennek a dolgok, mint az autóiparban általában. Ez többnyire a minőség és a termelékenység rovására megy, de azt a márka ellenlábasainak is el kell ismerniük, hogy (főleg a marketing terén) vannak jó ötletei a cégnek.

Ez történt most is, amikor Elon Musk úgy gondolta, megmutatja dolgozóinak legújabb csodafegyvere prototípusát: a Roadstert elvitték hát a fremonti Tesla-gyárba, hogy a munkások az elsők között, testközelből ismerhessék meg a formatanulmányként már bemutatott, de szemmel láthatóan még nem szériaérett típust.

Ha már ott volt az üzem területén, az autót a gyár saját tesztpályáján is megfuttatták, a kerítés túloldalán pedig rajongók lesték (megbocsáthatatlan módon függőlegesen tartott telefonnal), ahogy az autó pilótája – nyilván észlelve a rá irányuló figyelmet – egy kissé elbaltázott gyorsítással demonstrálta a Roadster képességeit.

Van is mit demonstrálni, mert Elon Musk magasra tette a lécet nem annyira a konkurencia, mint saját maguk előtt: a pár héttel ezelőtti világpremieren 2 másodperc körüli százas gyorsítást és 1000 kilométeres hatótávolságot ígért – már csak az a kérdés, ezeket a számokat mérnökeivel is egyeztette-e.