Pontosan egy évvel az AMG GT Concept bemutatása után, az idei Genfi Autószalonon immár a modell szériaváltozata lép színre. A pontos típusnevet még mindig nem tudjuk, ahogy egy csomó minden mást sem, de azért van néhány kapaszkodó.
Bár formára az AMG GT-t idézi, a négyajtós modell valójában az E-osztály műszaki alapjaira épül, és a CLS sportos variánsaként képzeljük el.
Bár formára az AMG GT-t idézi, a négyajtós modell valójában az E-osztály műszaki alapjaira épül, és a CLS sportos variánsaként képzeljük el.
Fotó megosztása:
Megmaradt a tanulmányautó Panamericana hűtőrácsa és a lökhárítóba mélyített, hatalmas légbeömlő-pár. Szénszálas karosszéria, karbon-kerámia fékrendszer, lézeres fényszórók: ezek a tanulmányautó kiváltságai voltak.
Megmaradt a tanulmányautó Panamericana hűtőrácsa és a lökhárítóba mélyített, hatalmas légbeömlő-pár. Szénszálas karosszéria, karbon-kerámia fékrendszer, lézeres fényszórók: ezek a tanulmányautó kiváltságai voltak.
Fotó megosztása:
A tanulmányautó 805 lóerős hibrid hajtáslánca helyett a képeken látható prototípust minden bizonnyal az AMG GT bevált, több teljesítménylépcsőben kapható 4.0 V8 turbómotorja hajtja. Később azonban biztosan lesz hibrid változat is. Kezdetnek például megtenné az E-kupéban bevezetett, 48 voltos mikrohibrid - viszont ha a Porsche Panamerával akar versenyre kelni az autó, rövid időn belül plug-in hajtásláncot kell beépíteniük a tervezőknek. Kérdés, hogy az E-osztály 2,0 literes, négyhengeres motorra épülő 350e hajtáslánca megfelel-e a magasra pozicionált kupé vevőinek.
A tanulmányautó 805 lóerős hibrid hajtáslánca helyett a képeken látható prototípust minden bizonnyal az AMG GT bevált, több teljesítménylépcsőben kapható 4.0 V8 turbómotorja hajtja. Később azonban biztosan lesz hibrid változat is. Kezdetnek például megtenné az E-kupéban bevezetett, 48 voltos mikrohibrid - viszont ha a Porsche Panamerával akar versenyre kelni az autó, rövid időn belül plug-in hajtásláncot kell beépíteniük a tervezőknek. Kérdés, hogy az E-osztály 2,0 literes, négyhengeres motorra épülő 350e hajtáslánca megfelel-e a magasra pozicionált kupé vevőinek.
Fotó megosztása:
A négyajtós AMG GT Coupé lehet az első dízelmotoros AMG, amennyiben megkapja az E-osztály csúcs-dízeljét, bár a 258 lóerős teljesítmény kevésnek hangzik ehhez az autóhoz.
A négyajtós AMG GT Coupé lehet az első dízelmotoros AMG, amennyiben megkapja az E-osztály csúcs-dízeljét, bár a 258 lóerős teljesítmény kevésnek hangzik ehhez az autóhoz.
Fotó megosztása:
A négyajtós AMG GT Coupé lehet az első dízelmotoros AMG, amennyiben megkapja az E-osztály csúcsdízeljét, bár a 258 lóerős teljesítmény kevésnek hangzik ehhez az autóhoz.
A tanulmányautó 805 lóerős hibrid hajtáslánca helyett a képeken látható prototípust minden bizonnyal az AMG GT bevált, több teljesítménylépcsőben kapható 4.0 V8 turbómotorja hajtja. Később azonban biztosan lesz hibrid változat is. Kezdetnek például megtenné az E-kupéban bevezetett, 48 voltos mikrohibrid – viszont ha a Porsche Panamerával akar versenyre kelni az autó, rövid időn belül plug-in hajtásláncot kell beépíteniük a tervezőknek. Kérdés, hogy az E-osztály 2,0 literes, négyhengeres motorra épülő 350e hajtáslánca megfelel-e a magasra pozicionált kupé vevőinek.
Megmaradt a tanulmányautó Panamericana hűtőrácsa és a lökhárítóba mélyített, hatalmas légbeömlőpár. Szénszálas karosszéria, karbon-kerámia fékrendszer, lézeres fényszórók: ezek a tanulmányautó kiváltságai voltak.