Ma érnek véget a phjongcshangi téli olimpiai játékok. Nekünk, magyaroknak is van mit ünnepelnünk, ugyanakkor napjainkban minden eddiginél érvényesebb az üzenet: nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos. Senki nem válthatja meg egyedül a világot, de a maga módján hozzátehet annak rendbe tételéhez.
Pontosan ezt a szemléletet hirdette a Toyota véget érő reklámkampánya, amelyben egy századmásodpercre sem szerepeltek az autógyártó termékei. Volt viszont benne könny és fájdalom, remény és öröm, elbukás és talpra állás.
Mondani sem kell, hogy a helyenként lírai szépségű, máskor kíméletlenül tárgyilagos (de pont ezért könnyfakasztó) filmeket hallatlan szakmai és közönségsiker fogadta, a Good odds (jó esélyek) az észak-amerikai reklámipar legfontosabb eseményén, a Super Bowl-döntő közvetítése során sugárzott összes szpot közül a leghatásosabbnak ítélték meg.