A Lada 2103 tökéletes, klasszikus alap az átalakításokhoz. Ha a bódé rendben, akkor egy erőteljes ültetéssel, pár húsosabb gumival, BBS felnikkel is ragyogó az összkép, de ezek az orosz srácok tovább mentek. Az apró részletekre is odafigyelve, átgondolva valósítottak meg egy tiszta koncepciót, levegős futóművel, lecsupaszított motortérrel, és majdnem gyári belsővel.

Közel három évig csiszolták az öreg 2103-ast, a gyári blokkra két duplatorkú Dellorto DHLA 40-es került, a motorteret pedig bebőrözték, és amit csak lehetett, elrejtettek, így csak a négyhengeres szív van fókuszban.

Hátul a terpesztő kerekek egy BMW E21 futóműhöz kapcsolódnak, a 14 colos Weds Racing Forge felniken pedig 155/55 méretű gumik feszülnek. Belül a Nardi kormány talán a legnagyobb változás, amúgy érintetlen a gyári beltér.

Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 1 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 2 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 3 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 4 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 5 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 6 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 7 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 8 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 9 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 10 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 11 Valódi tuningálmot építettek ebből az öreg Ladából 12