800 voltos elektromos hálózat, dupla villanymotoros hajtás, 600 lóerőt meghaladó rendszerteljesítmény, 3,5 másodperces gyorsulás 100-ra, kevesebb mint 12 másodperc 200-ra – pont ugyanezeknek a paramétereknek örültünk 2015 őszén, amikor a Porsche bemutatta a Panamerára emlékeztető elektromos luxusszedán-tanulmányt.
A most leleplezett Mission E Cross Turismo két ponton tesz hozzá az eredeti járműhöz: egyrészt Cross, tehát emelt futóművel (az autó magassága a korábbi 130-ról 142 cm-re nőtt) és robusztus koptatóbetétekkel készítették fel a durvulásra, másrészt Turismo, ami – ahogy a Panameránál láttuk – jobb mindennapi alkalmasságot jelent.
A most leleplezett Mission E Cross Turismo két ponton tesz hozzá az eredeti járműhöz: egyrészt Cross, tehát emelt futóművel (az autó magassága a korábbi 130-ról 142 cm-re nőtt) és robusztus koptatóbetétekkel készítették fel a durvulásra, másrészt Turismo, ami – ahogy a Panameránál láttuk – jobb mindennapi alkalmasságot jelent.
Fotó megosztása:
Mission E Cross Turismo
Mission E Cross Turismo
Fotó megosztása:
A klímaberendezés és egyéb alapvető funkciók irányítására apró érintőképernyők szolgálnak, amiket simogatva szabályozhatjuk a szolgáltatásokat.
A klímaberendezés és egyéb alapvető funkciók irányítására apró érintőképernyők szolgálnak, amiket simogatva szabályozhatjuk a szolgáltatásokat.
Fotó megosztása:
Konkrétan mindkét hátsó ülésen átdughatunk egy sílécet (ha nem ül rajtuk senki, nyilván), vagy le is dönthetjük az üléseket, a csomagtartóban pedig állítható, kiszedhető szíjak rögzítik a poggyászt.
Konkrétan mindkét hátsó ülésen átdughatunk egy sílécet (ha nem ül rajtuk senki, nyilván), vagy le is dönthetjük az üléseket, a csomagtartóban pedig állítható, kiszedhető szíjak rögzítik a poggyászt.
Fotó megosztása:
Mission E Cross Turismo
Mission E Cross Turismo
Fotó megosztása:
Mission E Cross Turismo
Mission E Cross Turismo
Fotó megosztása:
Ha már utastér, említsük meg a kezelőfelületet, amely tekintet-követő technológiával magától váltogatja a kijelzőn megjelenő információkat, míg az infotainment monitor a középkonzolról az utas elé költözött.
Ha már utastér, említsük meg a kezelőfelületet, amely tekintet-követő technológiával magától váltogatja a kijelzőn megjelenő információkat, míg az infotainment monitor a középkonzolról az utas elé költözött.
Fotó megosztása:
Konkrétan mindkét hátsó ülésen átdughatunk egy sílécet (ha nem ül rajtuk senki, nyilván), vagy le is dönthetjük az üléseket, a csomagtartóban pedig állítható, kiszedhető szíjak rögzítik a poggyászt.
Ha már utastér, említsük meg a kezelőfelületet, amely tekintetkövető technológiával magától váltogatja a kijelzőn megjelenő információkat, míg az infotainment monitor a középkonzolról az utas elé költözött.
A klímaberendezés és egyéb alapvető funkciók irányítására apró érintőképernyők szolgálnak, amiket simogatva szabályozhatjuk a szolgáltatásokat.
a videó a hirdetés után indul