Egyelőre tanulmányként, méghozzá versenyautó-tanulmányként lépett színre a Toyota emblematikus sportautójának ötödik szériája, a 16 éves kihagyás után visszatérő Supra.
Az autó 4574 mm hosszú, 2048 mm széles és 1230 mm magas, tengelytávja 2470 mm – ezzel a végére is értünk a tényszerű ismertetésnek; a Toyota semmi más konkrétumot nem árult el az autóról. Bocsánat, van itt még valami: a típus belső kódszáma A90, folytatva az elődök által felállított libasort, az elnevezésből (GR Supra Racing Concept) pedig tudatosan és következetesen hiányzik a Toyota név.
Az is nyilvánvaló, hogy ezek a külméretek nem egyeznek a leendő utcai modell paramétereivel, hiszen karbonszálas karosszériájú, hatalmas hátsó légterelővel szerelt, polikarbonát szélvédővel és oldalablakokkal rendelkező versenyautóról van szó, amelyben előírásszerű ülések, műszerek, bukókeret és tűzoltókészülék árulkodik arról, hogy a fejlesztést végző Toyota Gazoo Racing egyelőre zárt körpályában gondolkodott.
Mindez kissé kiábrándító, de ahhoz képest, hogy a Supra ikertestvéréből, a BMW Z4-esből még ennyit sem láthattunk Genfben, akár elégedettek is lehetünk.