A Lidl tulajdonosa, a neckarsulmi Schwartz-csoport átszervezi németországi céges járműflottáját, és ehhez kapcsolódóan hamarosan megkezdheti a használt autók forgalmazását.
A cég eddig az Auditól vásárolta dolgozóinak szolgálati járműveit, évente mintegy 4000 darabot. Ehhez valamivel több mint 40 százalékos árengedményt biztosított az autógyártó, és ennél nem is voltak hajlandóak lejjebb menni.
A BMW ezzel szemben akár 50 százalékot is hajlandó engedni az árból, részben azért, mert a Schwartz-csoport az eddig 18 hónapról 6 hónapra szállítja le autói futamidejét, így évente akár 10 ezer új autóra is szükségük lesz.
A féléves, szinte még új dízel BMW-ket (az ajánlat tudomásunk szerint szinte kizárólag ilyenekre vonatkozik) fogják aztán a Lidl testvérvállalataként létrejövő, új értékesítési hálózatban értékesíteni.
A hírről beszámoló Automobilwoche úgy tudja, az Audi nem volt hajlandó megengedni, hogy a lízingből kivett autókat a Schwarz-csoport értékesítse: azokat ők maguk adták el zártkörű árveréseken, amiket kizárólag Audi márkakereskedők számára rendeztek.