Optimalizált aerodinamikával, felszereltségi szintenként markánsan eltérő dizájnnal, LED-es első és hátsó lámpatestekkel folytatja pályafutását a Chevrolet Camaro. Az új modellév legfontosabb újdonsága mindenesetre nem az átdolgozott optika (többek között új motorházfedél, kipufogók és keréktárcsák), hanem a versenypályára optimalizált 1LE széria eddigi legkisebb, kétliteres, négyhengeres motorja.

Megújult, turbómotort kapott a Camaro 1

A 275 lóerős, 400 Nm nyomatékú erőforráshoz üzemmódváltó csomag társul, amely mostantól nem csak sport, hanem versenypálya (Track) beállítást is kínál, ráadásul mindkettőn belül elérhető a Competition funkció, egyedi műszerkijelzésekkel, rajtautomatikával és váltóvillámmal.

Az elöl 245/40 R 20, hátul 275/35 R 20 méretű abroncsokban végződő futómű nagyobb átmérőjű első és hátsó stabilizátorokat, egyedi hangolású lengéscsillapítókat, nagyobb szilárdságú hátsó segédvázat és további fejlesztéseket kapott, a fékeket a Brembo, az üléseket a Recaro (ocpió) szállítja.

Megújult, turbómotort kapott a Camaro 19

Chevrolet Camaro Turbo 1LE

A motor kizárólag hatfokozatú kézi sebességváltóval társítható, amelynek gombját a vágott aljú kormányhoz hasonlóan szarvasbőr borítja.

A lényegen túl felhő alapú adatbázissal dolgozó, okostelefon-csatlakozással felvértezett infortainment rendszer, széles látószögű digitális visszapillantó tükör, ráfutásgátló és telemetriai adatrögzítő berendezés teszi gazdaggá a technológiai tartalmat.

Megújult, turbómotort kapott a Camaro 20

Háromdimenziós belső szerkezetet kapnak a hátsó LED-fények