Rengeteg kép a galériában; kattints vagy olvass tovább!
Rengeteg kép a galériában; kattints vagy olvass tovább!
Fotó megosztása:
Két benzinmotor: 1,0 EcoBoost (85, 100, 125 LE) és 1,5 EcoBoost (150, 182 LE)
Két benzinmotor: 1,0 EcoBoost (85, 100, 125 LE) és 1,5 EcoBoost (150, 182 LE)
Fotó megosztása:
Most először adaptív lengéscsillapítás, illetve üzemmódváltó is kerülhet a Focusba.
Most először adaptív lengéscsillapítás, illetve üzemmódváltó is kerülhet a Focusba.
Fotó megosztása:
Akár 88 kg-mal könnyebb elődjénél az új Focus
Akár 88 kg-mal könnyebb elődjénél az új Focus
Fotó megosztása:
10 hangszórós, 625 wattos B&O Play audiorendszer a kínálat csúcsán. <br />Az online szolgáltatások kínálata zavarba ejtően bőséges.
10 hangszórós, 625 wattos B&O Play audiorendszer a kínálat csúcsán. <br />Az online szolgáltatások kínálata zavarba ejtően bőséges.
Fotó megosztása:
A Focus ST-Line 10 mm-es ültetést, az Active verzió 30 mm-es futóműemelést kapott.
A Focus ST-Line 10 mm-es ültetést, az Active verzió 30 mm-es futóműemelést kapott.
Fotó megosztása:
Két dízelmotor: 1,5 EcoBlue (95, 120 LE) és 2,0 EcoBlue (150 LE)
Két dízelmotor: 1,5 EcoBlue (95, 120 LE) és 2,0 EcoBlue (150 LE)
Fotó megosztása:
Az Adaptív Sebességtartó Automatikát (ACC) ezentúl Stop & Go rendszer, Sebességkorlátozásra Figyelmeztető rendszer és Sávközép technológia egészítik ki
Az Adaptív Sebességtartó Automatikát (ACC) ezentúl Stop & Go rendszer, Sebességkorlátozásra Figyelmeztető rendszer és Sávközép technológia egészítik ki
Fotó megosztása:
A kategóriaelső, karosszéria-variánstól függően akár 0,25-ös (!) közegellenállási együtthatóhoz aktív hátőmaszk-lamellák, a kereknél ébredő turbulenciát mérséklő légelvezetés, fenék-burkolat és légterelő funkcióval kialakított lámpatestek is hozzájárulnak
A kategóriaelső, karosszéria-variánstól függően akár 0,25-ös (!) közegellenállási együtthatóhoz aktív hátőmaszk-lamellák, a kereknél ébredő turbulenciát mérséklő légelvezetés, fenék-burkolat és légterelő funkcióval kialakított lámpatestek is hozzájárulnak
Fotó megosztása:
Hátul karosszéria-, illetve motorváltozattól függően csatolt lengőkaros vagy eltérő hosszúságú lengőkarokkal szerelt, független felfüggesztés dolgozik.
Hátul karosszéria-, illetve motorváltozattól függően csatolt lengőkaros vagy eltérő hosszúságú lengőkarokkal szerelt, független felfüggesztés dolgozik.
Fotó megosztása:
Kikerülő Kormányzási Asszisztens: a szegmensben elsőként nem csak fékez, de ki is kerüli az akadályt a Focus. <br />Gyalogost és kerékpárost is felismeri, akár éjszaka is.
Kikerülő Kormányzási Asszisztens: a szegmensben elsőként nem csak fékez, de ki is kerüli az akadályt a Focus. <br />Gyalogost és kerékpárost is felismeri, akár éjszaka is.
Fotó megosztása:
Prémium hatású, büszke típusjelzés a faron.
Prémium hatású, büszke típusjelzés a faron.
Fotó megosztása:
Nagyobb a hűtőmaszk, a fényszórókat kitolták a sarkokba.
Nagyobb a hűtőmaszk, a fényszórókat kitolták a sarkokba.
Fotó megosztása:
Az Adaptív Fényszórórendszerben az új, kamerával működő Prediktív kanyarfény (65 méterre előre tekintve nézi a felezővonal irányát) és világújdonságként Jelzőtábla-felismerő világítás már előre a helyes irányba állítja a fényszóró sugárnyalábját. Vakításmentes távolsági fényt is tud az autó.
Az Adaptív Fényszórórendszerben az új, kamerával működő Prediktív kanyarfény (65 méterre előre tekintve nézi a felezővonal irányát) és világújdonságként Jelzőtábla-felismerő világítás már előre a helyes irányba állítja a fényszóró sugárnyalábját. Vakításmentes távolsági fényt is tud az autó.
Fotó megosztása:
Akár kéz nélkül, láblóbálással is nyitható a csomagtér ajtaja.
Akár kéz nélkül, láblóbálással is nyitható a csomagtér ajtaja.
Fotó megosztása:
A csomagtér maximális térfogata 1354, illetve 1653 liter, alapadatokat nem közöltek, de nőtt a belmagasság és a padlóhossz is.<br />A roló pont elfér a padló alatt.
A csomagtér maximális térfogata 1354, illetve 1653 liter, alapadatokat nem közöltek, de nőtt a belmagasság és a padlóhossz is.<br />A roló pont elfér a padló alatt.
Fotó megosztása:
Az új Focus az első európai Ford Head-up display (HUD) kijelzővel
Az új Focus az első európai Ford Head-up display (HUD) kijelzővel
Fotó megosztása:
A nyolcfokozatú automata váltó kar helyett forgótárcsás irányváltót kapott.
A nyolcfokozatú automata váltó kar helyett forgótárcsás irányváltót kapott.
Fotó megosztása:
Az ötajtós modell 4378 x 1825 x 1454 mm, a kombi 4668 x 1825 x 1481 mm. <br />A tengelytáv 53 mm-rel nőtt (2648 helyett 2701 mm) , hasonló arányban javult a hátsó lábtér.
Az ötajtós modell 4378 x 1825 x 1454 mm, a kombi 4668 x 1825 x 1481 mm. <br />A tengelytáv 53 mm-rel nőtt (2648 helyett 2701 mm) , hasonló arányban javult a hátsó lábtér.
Fotó megosztása:
Az Aktív Parkolóasszisztens a gázt, a féket és a váltót is kezeli, így teljesen automatikusan végzi el a parkolási manővert
Az Aktív Parkolóasszisztens a gázt, a féket és a váltót is kezeli, így teljesen automatikusan végzi el a parkolási manővert
Fotó megosztása: