Hirtelen a képre pillantva elrettentő a látvány, az általában három mozdulattal járó procedúrához a Porsche Panamera esetén az egész lökhárítót le kell bontani. Gyakorlott szerelőnek megvan fél óra alatt, mindössze 19 csavart kell eltávolítani, 6 elektromos csatlakozót széthúzni, és egy folyadékcsövet, ami a fényszórómosóhoz kapcsolódik.
Az infókat Reddit fórumból túrtam elő, a képfeltöltő szerelő állítása szerint két órát számolnak a melóra (van ahol négy órát írnak, nyilván összekötik több ellenőrzéssel is, ha már szétbombázzák a frontrészt) 165 dolláros rezsióradíjjal, tehát a munkadíj megáll 80 ezerből (Egyesült Államok, nálunk nyilván nem releváns), a szűrő ára pedig 6-12 000 forint márkától függően.
Van már leírás, videó azoknak, akik otthon fognának neki a cserének, és az egész főképp azért érdekes, mert jó példa arra, hogy a használtan kecsegtető árú prémium típusok fenntartása igen fájdalmas költségeket jelenthet, a bonyolult konstrukcióból fakadó, aknaként robbanó hibák mellett a kötelező szerviz sem olyan hétköznapi módon történik.