Kifejezetten a kínai piacra, az ottani vásárlók speciális igényei szerint fejleszti ki legújabb, sorban a harmadik szabadidőjárművét a Škoda. Amennyire a helyi piaci viszonyokat ismerjük, ez alighanem extra nagy hátsó lábteret, nyújtott tengelytávot jelent, de persze akár tévedhetünk is – az viszont nem tévedés, hogy az autó nem jön Európába.
Pedig volna itt keresnivalója, főleg mert formavilága harmonikusabbnak hat, mint a legutóbbi néhány Škoda-modellé: a hűtőmaszk folytatásában megrajzolt, törés nélkül, folytonosan kialakított lámpatest és a légbeömlőkkel keretezett, méretes központi érintőképernyő kifejezetten felnőttes, érett részletek.
Műszaki adatok nem állnak rendelkezésre az autóról, amely a Škoda kínai növekedési stratégiájának kulcsfontosságú eleme lesz: az új modellbevezetések mellett az alternatív hajtásláncok irányába is szeretnének nyitni. A távoli piacon 2007 óta jelen lévő cseh márka helyi eladásainak közel egyharmadát teszik ki a szabadidőjárművek.