Év elején indult el a magyar olajvállalat közösségi autómegosztó szolgáltatása, a Mol Limo. A flotta egyharmadrészben elektromos, kétharmad részben pedig benzines Volkswagen up! gépjárművekből áll.

A két típusú modell között azonban nem ez az egyetlen különbség, a benzinesekben nem található légkondicionáló, az elektromosokban viszont igen. A Pénzcentrum által megkeresett hazai autókölcsönzők között egyetlen olyan sincs, amelynek akár csak egy klíma nélküli autója lenne.

A lap megkereste a Mol sajtóosztályát, hogy miért döntöttek úgy, hogy a Limo-flotta kétharmadába nem tesznek légkondit. A döntéssel vagy annak körülményeivel kapcsolatban annyit árultak el, hogy a 200 benzines autóban azért nincs légkondi, mert rövid, városi közlekedésre tervezték őket. Ez csak azért furcsa érvelés, mert a használat céljában nyilván nincs különbség az elektromos változatokhoz képest, amelyekben viszont van hűtés.

A jövővel kapcsolatban mindemellett elárulták, hogy folyamatosan figyelik az ügyfelek visszajelzéseit, így május közepétől lecserélik a nem légkondis autókat új, légkondicionált Volkswagen up!-okra.

Azzal kapcsolatban a Mol nem árult el információt, hogy a csere mennyi idő alatt fog megtörténni, céljuk ugyanakkor, hogy 2020-ra megduplázzák a jelenleg 300 autót számláló flotta méretét, fokozatosan emelve az elektromos autók részarányát.