A Bentley az aranyport prüszkölő, kötegnyi ötszáz euróssal begyújtó réteg számára épített száguldó fémgólemet, gyakorlatilag az elképzelhető, legmagasabb szintű kényeztetés csúcsát négy kerékre állítva.

Bár már van V8-as motorral is, azért a W12-es az etalon, a hatliteres ikerturbó-motor percenkénti 6000-es fordulatszámon 608 lóerőt mozgósít, nyomatéki csúcsa 900 Nm, amelyet 1250-től egészen 4500-ig tart. A blokk kombinálja a közvetlen és szívótorok-befecskendezést, így egyszerre tud nyomatékos, erőteljes, kifinomult és izé, takarékos lenni.

A vezetőülés 22 irányban állítható, a karosszériához 17 alapszín és 90 extra árnyalat áll rendelkezésre, kérhető 15-féle szőnyeg és hétféle dekorbetét.

A légrugózás, az adaptív lengéscsillapítás és az oldaldőlést megakadályozó rendszer ijesztően nyugton tartja a 2,6 tonnás modell karosszériáját.

Az elektromechanikus dőléskiegyenlítés egy különálló 48 voltos hálózati körről üzemel, és éppolyan gyors, mint amilyen csendes. Helyzettől függően, szinte valós időben feszíti az első és hátsó stabilizátorrudakat a rendszer, ez pedig a dőlést és a kanyarodási képességet is jelentősen befolyásolja.

Fontos ezt a pár technikai információt tudni a 65 milliós vételár mellé, ha kontextusba akarjuk helyezni a következő videót. Ebben a Bentaygában ugyanis elkezdtek elromlani a luxusért, biztonságért felelős extrák. Szépen sorban. A sor pedig hosszú, a javítás nem egyszerű, a kocsi szűk egy év alatt 92 napot (!) töltött szervizben, és nyavalyáira nem tudtak gyógyírt adni, láthatóan sorban dobálja a rémisztőbbnél rémisztőbb hibajelentéseket, alig 10 000 kilométer megtétele után…