Toyota Hilux, Ford F-150, Jeep Wrangler: több száz oldalas katalógusokból válogathatnak azok, akik szeretnének valami sajátot, egyedit, mást építeni, ami személyes ízlésüknek és egyéni elvárásaiknak is megfelel.
A Toyota ausztrál importőre viszont nem érte be annyival, hogy polcról kínálja a tartozékokat: fogta magát, és három különleges kivitelű Hiluxot állított négy kerékre. Azért Hiluxot, mert ez a nagy ország legnépszerűbb gépkocsija, ráadásul a vevők eleve szeretik átalakítgatni az autót, állítja a forgalmazó.
Szóval elkészültek a Hilux Rogue, Rugged és Rugged X modellek, mindhárom ugyanannak a felhasználási körnek egy másik szeletére összpontosítva.
A Rogue a divatficsúr a csapatban, ami persze nem jelenti a terepalkalmasság elvesztését. Finomítottak a futóművén, a lökhárítót sportosra szabták, az ülések fűthetők és motorosak, a plató pedig keményfedél alá szorult, így az autó olyan, mint egy hatalmas kombi. A kellő kontrasztról a fekete felnik és a platófedél mellett kinövő fekete bukókeret gondoskodnak.
A Rogue a divatficsúr a csapatban, ami persze nem jelenti a terepalkalmasság elvesztését. Finomítottak a futóművén, a lökhárítót sportosra szabták, az ülések fűthetők és motorosak, a plató pedig keményfedél alá szorult, így az autó olyan, mint egy hatalmas kombi. A kellő kontrasztról a fekete felnik és a platófedél mellett kinövő fekete bukókeret gondoskodnak.
Fotó megosztása:
A Hilux Rugged X azoknak készült, akik örömmel töltik a nyaralásukat isten háta mögötti helyeken. Magasra nyúló snorkel biztosítja a motor légellátását, a küszöböt masszív rudazat védi az ütésektől, a futóművet megerősítették.
A Hilux Rugged X azoknak készült, akik örömmel töltik a nyaralásukat isten háta mögötti helyeken. Magasra nyúló snorkel biztosítja a motor légellátását, a küszöböt masszív rudazat védi az ütésektől, a futóművet megerősítették.
Fotó megosztása:
Ugyanezt tudja a Rugged is, ám a beltér kényelmi extrái és az elegánsan robusztus orrkialakítás nélkül: a kivitel nélkülözi a komfortextrákat, cserébe a Rugged X elegáns LED-világítása helyett masszív gallytörőrács díszíti az autó orrát, hiszen azoknak készült, akiket a mindennapos munkavégzés olyan tájakra visz, ahol elkél a védelem az autónak.
Ugyanezt tudja a Rugged is, ám a beltér kényelmi extrái és az elegánsan robusztus orrkialakítás nélkül: a kivitel nélkülözi a komfortextrákat, cserébe a Rugged X elegáns LED-világítása helyett masszív gallytörőrács díszíti az autó orrát, hiszen azoknak készült, akiket a mindennapos munkavégzés olyan tájakra visz, ahol elkél a védelem az autónak.
Fotó megosztása:
Forrás: Smarter Media, Toyota