Ha egy autó mozgatásáról egy duplakompresszoros, 5,8 literes V8-as motor gondoskodik, állítólag 1194 lóerővel, akkor nem lehet elég óvatos az ember, mindent meg kell tenni azért, hogy az aszfaltra préseljük a hajtott tengelyt.
A márciusban bemutatott Zenvo TSR-S fejlesztői biztosra mentek, és egy korábban nem látott módszerrel gondoskodtak a mindenkori maximális leszorítóerőről: kanyarban megbillen a hidraulikusan rögzített, iszonyatos méretű hátsó szárny, és az ívbelső kerekekre extra terhelést juttat.
A jármű hossztengelyére merőleges billegtetés mellett megmaradt a hagyományosabb dőlésszög-szabályozás is, amit számtalan más gyártónál láthatunk.
A másfél tonnásnak mondott autó állítólag 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége alkotói szerint 330 km/óra.